۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۸۶۱
مدیر کل اطلاعات گلستان:

نظام اسلامی بر منطق انقلابی امام راحل و شهدا استوار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اطلاعات گلستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر منطق انقلابی امام راحل و شهدا استوار است.
پرچم ايران اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، جواد ابراهیمی، مدیر کل اطلاعات استان گلستان شامگاه پنج شنبه در هشتمین یادواره شهدای مسجد قائم بالای بهشهر با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران، منطق انقلابی امام راحل و شهدا است اظهار داشت: انقلاب ما اکنون در حالی که با تحریم های مختلف، تهدید و فشارهای گوناگون مواجه است اما خوشبختانه بالنده تر از همیشه در جهان  در حال صدور انقلاب است.

 

وی یادآور شد: لحن امروز جهان اسلام صدای ملت ما در سال 57 است و به همین دلیل نیز سرکردگان استکبار و ظلم احساس خطر کرده اند.

 

ابراهیمی اظهار کرد: اکنون اسقف های انگلیس از این پیشرفت اسلام در جهان در هراس هستند و اعلام کرده اند که اگر مبلغان مسیحی مراقب نباشند تا سال 2050 کلیساها تبدیل به مسجد می شوند.

 

مدیر کل اطلاعات استان گلستان گفت: شیب اسلام گرایی به پشتوانه ایران اسلامی، جهانی شده است. 

 

ابراهیمی یادآور شد: ایران اسلامی به برکت ولایت و تشیع امروز در جهان الگو و نمونه است و باید این ایران و اسلامیت به جهانیان صادر شود.

 

وی اضافه کرد: رهبری و آثار خون شهدا، این انقلاب را شکل داد و این استراتژیک شهدا و خون آنان است که اکنون غزه سنی، حزب الله شیعه، تونس و اخوان المسلمین متحد و یکپارچه برای اسلام قیام کرده اند و ایران اسلامی این برادری و اتحاد را پایه گذاری کرد.

 

ابراهیمی با بیان این که در بررسی دهه فجر و انقلاب بر چهار برش ملی، منطقه ای، جهانی و تاریخی استوار است یادآور شد: باید با بررسی این موارد انقلاب و آموزه های مختلف را شناخته و به نسل جدید منعکس کنیم.

 

وی ادامه داد: امام راحل در برش داخلی و ملی آمد و انقلاب اسلامی و بسیجی را حاکم کرد و سپس نظام اسلامی و حکومت ولایی حاکم شد.

 

مدیر کل اطلاعات گلستان گفت: در بحث منطقه ای نیز امام راحل مبانی مهمی را ایجاد  و بنا کردند و تمام معادلات شرق و غرب را که بر این باورند که باید همه انقلاب ها به شرق یا غرب وابسته باشند بر هم ریخت و منطقه خاورمیانه اسلامی غیر وابسته را بنا نهادند.

 

ابراهیمی در ادامه با اشاره به سایه ایستادگی و مقاومت مردم ما در طول سال های متمادی این انقلاب خاطر نشان کرد: ما با دارا بودن چنین مقاومت و استقامتی نباید به عملکرد این قوه و آن قوه دل ببندیم و باید بدانیم انقلاب ما براساس دین و دیانت ما شکل گرفته و ادامه دارد.

 

وی گفت: احزاب، جریان ها، دولت ها و همه و همه می آیند و می روند اما اصولگرایی منطقی برگرفته از شهدا و منطق امام و رهبری همواره پابرجا است و ما باید براساس این منطق حرکت کنیم./950/پ202/پ

ارسال نظرات