۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۸۵۹
سخنگوی وزارت خارجه:

انتخابات سال آینده بزرگ ترین نقطه مقاومت کشور در برابر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مهمان پرست با تأکید بر این که ما حاضر به عقب نشینی از اصول خود نیستیم، گفت: انتخابات سال آینده بزرگ ترین نقطه مقاومت ما در برابر دشمن است.
دست برتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی فعالان حوزوی و دانشگاهی و نخبگان فرهنگی خراسان با عنوان «دست برتر جمهوری اسلامی ایران» امشب در محل سالن صبای مشهد برگزار شد.

 

رامین مهمان پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه در این مراسم مخالفت آمریکا با برگزاری انتخابات در سوریه را اشتباهی بزرگ خواند و گفت: امریکا تلاش می کند تا اینگونه القا کند که نظرش، نظر جامعه بین الملل است.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی، تحریم های غیرقانونی را به کشورها تحمیل می کند تا به اطاعت خود در آورد، افزود: این تحریم ها نمی تواند جلوی حرکت ملت ما را بگیرد، ما در مقابل این تحریم ها مقاومت کرده و می کنیم و یاد گرفته ایم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

 

مهمان پرست با تأکید بر این که ما حاضر به عقب نشینی از اصول خود نیستیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در همین تهدیدها بیشترین پیشرفت را در زمینه های مختلف از جمله نانوتکنولوژی و هوافضا داشته است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که وزارت خارجه نیمه بیرونی نظام است، گفت: این پیشرفت ها در سایه مدیریت و تدبیر رهبری به دست آمده است.

 

 وی با بیان این که انتخابات سال آینده بزرگ ترین نقطه مقاومت ما در برابر دشمن است، افزود: اگر سه اصل وحدت و انسجام ملی، وحدت فرماندهی و پایبندی به اصول را رعایت کنیم به عنوان کشور مقتدر شناخته می شویم.

 

گفتنی است در ادامه این همایش، میزدگری با حضور مرلین میلر، کارگردان آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری2012، دکتر جیمز بارت، استاد دانشگاه آمریکا و ضد لابی صهیونیست، مالکوم لطیف شباز، فرزند رهبر انقلابی مسلمانان آمریکا، ویتس، نظامی سابق ارتش آمریکا و کریستین گیوم، استاد دانشگاه و مستندساز فرانسوی برگزار شد./930/پ202/پ 

ارسال نظرات