۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۸۵۸
نماینده بابل در مجلس:

هوشمندی رهبری جلوی توطئه دشمنان را می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی که امروز در جامعه گریبان گیر مردم شده است با درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی مسؤولان حل خواهد شد و تلاش های دشمنان به جایی نخواهد رسید.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در گردهمایی روحانیان و مبلغان شهرستان آمل که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد با بیان این که عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ایران به نحو ارزنده ای در سراسر جهان و در بین ادیان مختلف در حال گسترش و نفوذ است، گفت: ما باید به حضرت امام خمینی (ره) که بنیان گذار این انقلاب بزرگ بوده اند افتخار کنیم.

 

وی با اشاره به این که بنده در زمان مسؤولیت در سفارت ایران در یکی از کشور های خارجی به وضوح دیدم که فرق های مختلف و ادیان های دیگر عاشق خصوصیات اخلاقی امام خمینی(ره) بودند، بیان داشت: امام راحل همیشه به ما این توصیه را داشتند که مبادا دشمنان در بین شما رخنه کنند و با اختلاف افکنی انقلاب اسلامی را از شما بگیرند که باید توصیه های امام بزرگوار را به بهترین نحو ممکن در جامعه اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام ناصری گفت: مشکلاتی که امروز در جامعه گریبان گیر مردم شده است با درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی مسؤولان حل خواهد شد و تلاش های دشمنان به جایی نخواهد رسید.

 

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به این که کمک دولت به آحاد مردم در آستانه سال جدید با دستور مقام رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که  هیچ  نگرانی بین رهبری و دولت و مجلس وجود ندارد و به یاری خداوند منان ملت سرافراز ایران اسلامی مثل گذشته با استقامت و پشتکار عالی مشکلات و گرفتاری های پیش رو را یکی پس از دیگری حل خواهند کرد.

 

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این مراسم با بیان این که انقلاب اسلامی موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شد، گفت: همگان باید تعالیم والای انقلاب را در جامعه نهادینه نموده و تلاش ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که ملت ایران در روز 22 بهمن حماسه دیگری رقم خواهد زد، بیان داشت: ملت ولایت مدار و شهیدپرور ایران اسلامی پاسخ مناسبی را به ایادی استکبار جهانی در این روز بزرگ خواهد داد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که در روز 22 بهمن ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی حضوری یکپارچه  خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران در این روز ثابت خواهند کرد که نقشه های شوم دشمنان تأثیری در اراده والای آنان نخواهد داشت./950/پ202/پ

ارسال نظرات