۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۵۵۵۷۷
حجت الاسلام رضوانی نسب:

پیروی عملی از رهبری معیار ولایت مداری مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان این‌که پیروی عملی از فرمایشات مقام معظم رهبری میزان و معیار ولایتمداری مسؤلان است، گفت: مسؤلان باید در راه امام حرکت کنند و هرگز زمینه ساز اختلاف نباشند.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب

 حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: به برکت خون شهدا، تدابیر رهبر کبیر انقلاب و رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری این نظام در بعدهای مختلف دستاوردهای بزرگی را داشته است.

     

    وی با بیان این‌که بیداری امروز منطقه برخلاف سخنان عده‌ای که بهار عربی می‌نامند یک حرکت اسلامی است، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران مرکز ثقل این انقلاب‌ها است و ایران برای این ملت‌ها یک الگو شده و این مهم از دستاوردهای بین المللی انقلاب است.

     

    نماینده طلاب و فضلای فردوس با اشاره به این‌که در عرصه تولیدات ملی شعار ما می‌توانیم را جامع عمل پوشانده‌ایم و با وجود این تحریم‌ها به مراحل بالایی رسیده‌ایم، ابراز داشت: ایران اسلامی در بعد اقتصادی نیز با وجود برخی مشکلات دستاوردهای خوبی داشته است.

     

    وی با بیان نقش بی بدلیل انقلاب اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: بیشترین محور مناظره دو نامزد انتخاباتی آمریکا ایران بوده که نشان دهنده جایگاه با عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

     

    حجت الاسلام رضوانی نسب با اشاره به این‌که تحریم ممکن است در برخی مقاطع موجب خرسندی دشمنان شود، ابراز داشت: تحریم دشمن در عزم و اراده ملی تاثیر منفی نداشته و حتی بستر مناسبی برای تولید ملی فراهم شده که این خود بیانگر حرکت در جهت مخالف اهداف دشمن و دورزدن تحریم‌ها است.

     

    وی مردم را از ارکان مهم انقلاب اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: مسؤلان باید با حفظ وحدت در زمینه آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم تلاش کنند و مراقب باشند تا با اختلاف طبق فرمایش رهبری خائن محسوب نشوند.

     

    عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان این‌که پیروی عملی از فرمایشات مقام معظم رهبری میزان و معیار ولایتمداری مسؤلان است، ابراز داشت: مسؤلان باید در راه امام حرکت کنند و هرگز زمینه ساز اختلاف نباشند که این کار قطعا خیانت به مردم است.

     

    وی با تاکید بر این‌که ایران اسلامی مرکز ثقل شده و حرکت و مواضع نظام هر لحظه مورد رصد قرار می‌گیرد، بیان داشت: حضور مردم در 22بهمن با شرایط امروز بر تک تک مردم واجب است؛ حضور پررنگ ملت مشت محکمی بر یاوه‌گویی سران استکبار و زمینه ساز پیشرفت‌های ملی و فراملی خواهد بود./921/ت302/ج

     

     

ارسال نظرات