۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۵۵۱۳۰
آیت الله موسوی جزایری:

ارسال موجود زنده به فضا دستاورد بزرگی برای ایران بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری ارسال موجود زنده به فضا را دستاوردی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی دانست و دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف را غیر قابل قیاس با قبل از انقلاب دانست.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بعد از ظهر امروز در مراسم دیدار با جوانان نخبه، نفرات برگزیده حوزه و دانشگاه و مشاوران فرمانداران و مدال آوران، نهادینه کردن شعار «ما می توانیم» و ایجاد حس خودباوری در کشور را بهترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: رشد علمی کشور با سرعتی باور نکردنی در حال حرکت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقایسه وضعیت امروز و قبل از انقلاب، نشان دهنده رشد علمی کشور است، ابراز داشت: افزایش ارائه مقالات علمی در مقایسه با قبل از انقلاب این مهم را تایید می کند.

امام جمعه اهواز به فعالیت جریان هایی از سوی دستگاه های استعماری در کشور در زمان حکومت پهلوی اشاره و خاطرنشان کرد: برخی از افراد نفوذی استعمار در زمان پهلوی با حکم شاه منابع علمی و فرهنگی کشور را سرقت می کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ضربه زدن به شخصیت ملت ایران در زمان حکومت پهلوی بالا گرفته بود، ابراز داشت: تبلیغات بسیاری در زمینه ترویج شعار ما نمی توانیم و تخلیه خودباوری و توانایی انجام می گرفت.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به وابستگی کشور در عرصه های صنعتی و زیربنایی در زمان شاه نسبت به غرب، اظهار داشت: بزرگترین خیانت شاهان پهلوی فروکش کردن استعداد ملت فرهیخته و با استعداد ایران بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از انقلاب و پس از احیای دوباره جس خودباوری در کشور شرکت بزرگ ملی حفاری به دستور امام خمینی(ره) با هدف جلوگیری از وابستگی کشور به غرب در زمینه استخراج نفت شکل گرفت.

نخبه پروری تنها راه رسیدن انقلاب به آرمان های خود است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به پرتاب موجود زنده به فضا از سوی دانشمندان ایرانی در هفته گذشته اظهار داشت: این اقدام پیروزی بسیار بزرگی بود و تا به حال با رشادت های جوانان این مرز و بوم پیروزی های متعددی در زمینه های علمی نصیب کشور ایران شده است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنان خود با بیان این که نخبه پروری واقعیتی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تأکید داشته است، ابراز داشت: نخبه پروری تنها راه رسیدن انقلاب به آرمان های خود است و ملت ایران دارای استعداد بالایی هستند و با توکل بر خدا می توانند به درجه های عالی برسند./9464/پ203/ج

 

ارسال نظرات