۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۵۴۹۷۵
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

ورود امام خمینی به ایران آغاز تحولی شگرف در مسیر آزادگی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ورود امام به کشورمان جانی دوباره به ملت ایران بخشید و آزادگان جهان به خود آمدند و به این باور رسیدند که می‌توان آمریکا را از صحنه روزگار محو کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در ویژه برنامه جشن سالروز ورود امام خمینی(ره) در شهر دستنا از توابع شهرستان کیار، با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم شهر دستنا، مردمی پویا، سرزنده و فعال هستند و نشانه ی این پویایی را می توان در برگزاری مراسم‌های دینی، مذهبی و انقلابی این مردم، مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کردند: بالندگی این جمعیت و این خروش در بسیاری از امور خود را نشان می دهد و به یقین توقعات مردم در سایه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها مطرح خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد به محرومیت فوق العاده ایران اسلامی در زمان طاغوت اشاره کرد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری در زمان طاغوت چنان مورد ظلم حاکمان قرار گرفت که هنوز بعد از گذشت سال‌ها، نتوانسته است به شأن و جایگاه واقعی خود برسد و این در حالی است که کارها و خدمات بسیاری بعد از انقلاب در این استان صورت گرفته است ولی متأسفانه همچنان از محرومیت رنج می برد.

امام جمعه شهرکرد عمق جنایات و محرومیت در بسیاری از استان ها در زمان شاه را تعمدا دانست و ادامه داد:شاهان و حاکمان ظالم قبل از انقلاب به دلایل مختلف سیاسی و سیاست های ظالمانه خود، اجازه نمی دادند صدایی بلند شود تا کسی نتواند در مقابل شان بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان ندادن امکانات و تحقیر و کوچک کردن مردم در زمان طاغوت را سیاست ظالمانه شاهان و فرعونیان زمان معرفی کرد و افزود: شاه خائن کوچک ترین اختیاری از خود نداشت و کمترین خادم آمریکایی به او دستور می داد و جرأت نداشت از او اطاعت نکند؛ چرا که سر سپرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام امام خمینی(ره) را مرجعی فرهیخته و چهره ای ملکوتی دانست و ادامه داد: مردم غیور و پرورش یافته مکتب قرآن و اسلام به حرکت شجاعانه امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با مقاومت و تقدیم شهید، محکم در میدان ایستادند و از اسلام دفاع کردند.

وی ورود امام در 12 بهمن 57 به کشور عزیزمان را سرآغاز تحول و تغییر نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا عنوان کرد و افزود: ورود امام خمینی(ره) مرحله جدیدی در مسیر انسانیت ایجاد کرد، به کشور جان دوباره بخشید و آزادگان جهان به خود آمدند و به این باور رسیدند که می توان آمریکا را از صحنه روزگار محو کرد.

حجت الاسلام صفری، امام جمعه شلمزر در ابتدای این نشست جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را از نعمت‌های الهی دانست و افزود: همه واجبات به واسطه ولایت اقامه می‌شود.

حجت الاسلام صفری با بیان این که امام خمینی(ره) فرشته نجات ملت ایران است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) راهی پر بهجت و سراسر معنویت برای ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان گشود و آن راه، راهی نبود جز راه اولیای خدا./9461/پ202/س

ارسال نظرات