۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۵۴۹۲۷

برنامه های گرامیداشت دهه فجر نصیر شهر تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهر نصیرشهر از سوی مسؤول کمیته فرهنگی این ستاد تشریح شد.
دهه فجر

حجت الاسلام علی قنبری زاد، روحانی هجرت رباط کریم و مسؤول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر نصیرشهر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر نصیرشهر پرداخت و اظهار داشت: ما در دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متفاوتی را برای اجرا در نظر داریم که مهم‌ترین آنها برگزاری دعای ندبه در مسجد حضرت رقیه(س) نصیرشهر و شب شعر و خاطره گویی است که با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برنامه شب شعر و خاطره‌گویی، شعرای جوان حضور دارند و یکی از رزمندگان اسلام خاطراتی از انقلاب اسلامی ایران را بازگو خواهد کرد.

وی ادامه داد: دو فیلم کوتاه با عناوین هوای پاک و پیشگیری از اعتیاد که در هفدهم بهمن‌ماه به کارگردانی سید علی اصغر رسولی، دبیر آموزش و پرورش نصیرشهر دراین شهر پخش می‌شود.

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر نصیرشهر به دیگر برنامه‌های این ستاد در دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: چهارشنبه هیجدهم بهمن ماه، مراسم شبی با قرآن کریم را با حضور قاریان ممتاز کشور داریم که در مسجد امام رضا(ع) نصیرشهر،با حضور پرشکوه مردم این برنامه اجرا می شود.

وی درپایان تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها، پرشور برگزار شدن دهه مبارک فجر و انتقال آرمان های امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

شایان ذکر است در این برنامه ها حجت الاسلام کریم شائق نیک نفس، امام جمعه نصیر شهر و دیگر مسؤولین شهر حضور خواهند داشت./957/ت302/ص

 

ارسال نظرات