۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۵۴۸۸۸

کارگاه آموزشی خواهران مبلغ اردبیل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن دهه فجر، کارگاه آموزشی دو روزه خواهران مبلغ حوزوی و دانشگاهی استان اردبیل در دارالارشاد آغاز شد.
خواهران

سارا حقی، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مبلغات حوزوی و دانشگاهی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی ویژه مبلغات حوزوی و دانشگاهی اردبیل آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه دو روزه با هدف ارتقای دانش فقهی و آشنایی خواهران مبلغ با فرقه‌های ضاله و نوظهور با عنوان «نحله های انحرافی و شیوه های تبلیغ دینی و فن پاسخگویی به شبهات» امروز آغاز شد که فردا به کار خود پایان خواهد داد.

 

حقی با بیان این‌که دوره آموزشی 6 ساعته با حضور80 نفر از خواهران مبلغ حوزوی و دانشگاهی استان اردبیل همراه است، گفت: بسته های فرهنگی و فلش کارت‌های ویژه حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده و کتب آموزشی با عناوین مقام و جایگاه زن، احکام، موفقیت، جوانان و پاسخ به سؤالات دینی و ... میان شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی توزیع شده است.

 

به گفته دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل پس از اتمام این دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره «نحله های انحرافی و شیوه های تبلیغ دینی و فن پاسخگویی به شبهات» اعطا خواهد شد و برگزیدگان در دوره ‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره آموزشی تخصصی و غیرحضوری ویژه بانوان مبلغ اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای آموزش بایدها و نبایدهای تبلیغ بانوان، به صورت تخصصی و غیرحضوری با همکاری حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار شد.

 

حقی با بیان این‌که دوره آموزشی با توجه به نیازهای آموزشی مبلغات حوزوی و دانشگاهی به مدت 16ساعت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی تخصصی و غیرحضوری ویژه بانوان مبلغ با بهره مندی از کتاب « آذرخشی دیگر از کربلا» اثر آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی برگزار شد که به تمامی برگزیدگان این دوره آموزشی نیز گواهینامه پایان دوره صادر شد.

 

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل تصریح کرد: تداوم آموزش بانوان مبلغ و برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی در موضوعات مختلف دینی همواره مورد توجه بوده است که سازمان تبلیغات اسلامی استان و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل به دنبال اهدافی میان‌مدت و دراز مدت هستند./935/ت302/ب

ارسال نظرات