۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۵۴۷۷۸
بیانیه مشترک آیت الله طبرسی و استاندار مازندران:

پیامبر اکرم بزرگترین مصداق انسان کامل است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) پیام مشترکی صادر کردند.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی  فقیه در استان و امام جمعه ساری و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) پیام مشترکی صادر کردند.

 

در این بیانیه آمده است: هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد ختمی مرتبت، پیامبر اعظم، حضرت محمد بن عبدالله(ص) است، مولود مبارکی که با اراده الهی برای مبارزه با جاهلیت و شرک و ظلم و تباهی پا به عرصه وجود نهاد تا پرچم دار سعادت دنیوی و اخروی بشریت شود و آنان را از ظلمات جهل و فساد به سوی نور و ایمان و عدالت هدایت کند.

 

این بیانیه می افزاید: پیامبر اکرم بزرگ ترین مصداق انسان کامل است و سیره زندگی آن حضرت، درس آموز، زندگی ساز و فرهنگ آفرین می باشد. بزرگ ترین دستاورد نبی اکرم، ایجاد الفت و اتحاد در میان مردمی متفرق و پراکنده بود و پیامبر با تعالیم اسلامی همه را متوجه خدای یگانه کرد و وحدت که رمز پیروزی و طاق عزت مسلمین است را در بین آنها بنا نهاد.

 

این میلاد خجسته و سراسر نورانی، که با میلاد عشق آفرین رییس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) مقارن می باشد، بشارت شکل گیری امت واحده ای است که تشکیل دهنده و موسس حکومت جهانی اسلام در آخرالزمان به امامت و رهبری یگانه عدالت گستر گیتی، منجی عالم بشریت، صاحب الزمان، حضرت ولی عصر، امام مهدی موعود (عج ) هستند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: هفته وحدت که یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است حاوی پیام های گران سنگی همانند برادری، اتحاد، هوشیاری و یک رنگی است که در سایه پیروی از دستورات پیامبر خدا و امامت و ولایت محقق خواهد شد. بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، امامان و اوصیای معصوم آن حضرت کوشیدند تا ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان زمینه ترویج تعالیم و احکام اسلام ناب محمدی را فراهم آورند.

 

امروز که دنیای استکبار با ترفندها و دسیسه های گوناگون سعی در گسستن حلقه اتحاد و برادری میان مسلمانان جهان در کشورهای مختلف اسلامی و شعله ور نمودن آتش جنگ ها و منازعات قومی مذهبی در میان آنان دارد، بر همه امت اسلام واجب است تا به تاسی از آیین و مرام نبی اکرم (ص) در راستای حفظ وحدت دنیای اسلام بیش از پیش اهتمام نمایند.

 

اینجانبان میلاد سراجِ مُنیر، فخر آسمان و زمین، پیامبر رحمت و عدالت، آرامش و مهربانی و انسان‎دوستی حضرت محمد مصطفی (ص)و امام ششم، امام جعفر صادق (ع) به همه مسلمانان و رهروان آزادی و راستینشان بویژه مردم ولایت مدار مازندران تبریک و تهنیت  عرض می نماییم و از درگاه خداوند منان، صحت و سلامت برای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف و نائب گرانقدرش مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین و تمامی رهپویان راه ولایت و امامت و عزت بیش از پیش برای مسلمین جهان را خواستاریم./950/د101/ب

ارسال نظرات