۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۱۲۲

انعکاس جنایات شورشیان مسلح در سوریه توسط CNN

خبرگزاری رسا ـ از شروع درگیری ها در سوریه همیشه شاهد آن بوده ایم که شبکه های وابسته به غرب واقعیات سوریه را نشان نمی دهند و در این ماجرا دروغ پردازی می کنند ولی این بار شبکه CNN به انعکاس جنایات شورشیان مخالف اسد در کشتار مردم پرداخت.
CCN

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه خبری CNN در گزارشی به بررسی کشتار مردم بی دفاع در سوریه و شناسایی عاملین اصلی این جنایات پرداخت.
خبرنگار شبکه در منطقه حمص که هم اکنون محل درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و شورشیان مسلح است حاضر شد و از نزدیک شاهد جنایات متعددی بوده که در ادامه سعی می کند عاملان آن را شناسایی کند.
خبرنگار می گوید: در منطقه حسویه در صحنه یک جنایت حاضر شدم، هر دو طرف« هم ارتش و هم شورشیان» موافقند که ده ها نفر در این جا کشته شده اند، زنان و مردان و بچه ها تیر خورده و سوزانده شده تا بمیرند.
شورشیان می گویند: 106 نفر در این منطقه کشته شده اند و عامل این کشتار، نیروهای وفادار به رژیم بشار اسد هستند.
در قسمتی دیگر مردان محلی دور هم جمع شده و هر کدام از کسانی سخن می گویند که دوستشان داشته اند اما کشته شده اند.
این مردان در پاسخ خبرنگار CNN در مورد عاملان این جنایت می گویند: آن ها مردان مسلح شورشی بودند.
خبرنگار در ادامه به نقل از مردم محلی می گوید: عاملان جنایت مردان مسلح وابسته به بنیادگرایان القاعده و از شورشیان مسلح بوده اند.
زن دیگری می گوید: مردان مسلح شورشی سه کودک مرا کشتند، ما فقط کشاورز هستیم و کاری با آن ها نداریم.
در پایان،صحنه رقت انگیز دیگری از جنایات شورشیان به نمایش درمی آید: این تصویر منزلی را نشان می دهد که یک زن و پنج فرزندش در آنجا هدف گلوله قرار گرفته و سوزانده شده اند، تنها به خاطر این که به شورشیان مسلح اجازه نداده اند تا از سقف منزلشان برای تیراندازی علیه ارتش استفاده شود./9161/خ
 

ارسال نظرات