۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۰۸۵
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

رویکرد برخی‌ها در داخل کشور تضعیف نظام در گستره جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفوری با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال کم کردن وزن نظام در نگاه های جهانی هستند، گفت: آنها برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ابزاری استفاده می کنند.
حجت الاسلام منصور غفوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام به منصور غفوری، معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در گردهمایی ستادهای نماز جمعه گلستان با برشمردن خواص اهل حق و باطل گفت: ما باید با شناخت مسیر صحیح در جامعه خواص اهل حق را دنبال کنیم.

 

وی مهم ترین شاخص برای رسیدن به خواص اهل حق را بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت همچون چراغی در اوج تاریکی  و فضای غبار آلود جامعه ما را به حق می رساند.

 

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که بصیرت زمینه شناخت دوست از دشمن را فراهم می کند، تصریح کرد: برخی رفتارهای دوست و دشمن در مسائل سیاسی مشابه هم است.

 

حجت الاسلام غفوری در ادامه سخنان خود بر ضرورت داشتن بصیرت و شناخت جریان ها و فتنه تأکید کرد و گفت: اگر در فضای  غبارآلود فتنه از بصیرت و تقوای مناسب برخوردار باشیم به یقین دچار انحراف خواهیم شد.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی امروز همه توان خود را به منظور تضعیف نظام به کار گرفته است، گفت: تضعیف نظام، ارزش های دینی و ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه از جمله تلاش های مذبوح دشمنان در این جهت است.

 

حجت الاسلام غفوری با با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال کم کردن وزن نظام در نگاه های جهانی هستند، گفت: آنها برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ابزاری استفاده می کنند.

 

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که برخی در داخل در جهت تحقق این هدف شوم دشمن تلاش می کنند، گفت: خودی ها باید مراقب باشند ناخواسته در صف دشمن قرار نگیرند.

 

وی بر ضرورت بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای شناخت مسیر و همچنین دوست از دشمن تأکید کرد و گفت: مبانی مورد تأکید رهبری بهترین شاخص برای شناخت دوست و دشمن است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که متأسفانه برخی از خودی ها  به دروازه ما گل می زنند، خاطرنشان کرد: طرح مجلس ششم برای متوقف کردن فعالیت های هسته ای کشورمان و بحث مذاکره با آمریکا نمونه ای از این مسأله بوده است.

 

حجت الاسلام غفوری با بیان این که در سه دهه اخیر بسیاری از دلسوزان و علاقه مندان به نظام مسائل و مشکلات زیادی را به منظور حفظ و حراست از نظام و آرمان های انقلاب تحمل کردند، گفت: این افراد خون دل های بسیاری خوردند تا امروز شاهد توسعه و پیشرفت نظام در بخش های مختلف باشیم.

 

وی در بخش پایانب سخنانش به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: حضور 40 میلیونی ملت ایران در آن انتخابات تاریخی مشت محکمی به دهان دشمنان نظام بود./950/پ202/س

ارسال نظرات