۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۰۱۶
نماینده طلاب ارسباران:

هرگونه دیرفهمی مسؤولان از رهنمودهای رهبری به ضرر کشور تمام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جلیلی با تأکید بر این‌که دشمنان بیشترین ضربه را از حضور حداکثری مردم در انتخابات خورده‌اند، گفت: هرگونه غفلت و یا دیرفهمی از رهنمودهای رهبری به ضرر نظام و ملت تمام خواهد شد.
 رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، نماینده طلاب منطقه ارسباران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح ابعاد مختلف رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم پرداخت و اظهار داشت: بیانات مهم رهبری در دیدار با مردم قم نشان داد که ایشان همواره نسبت به نقشه‌های شوم دشمن آگاه‌ هستند و هرگونه تحرک استکبار از سوی رهبر انقلاب رصد می شود.

 

وی با بیان این‌که در سه دهه گذشته توطئه‌های شوم و نقشه‌های روزافزون دشمن با درایت و تدابیر ولایت فقیه در نطفه خفه ‌شده است، گفت: امروزه مقامات و سران دول استکباری نیز بر این حقیقت اذغان دارند که تمام نقشه‌های آنان با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی پوچ و بی‌فایده می شود.

 

حجت الاسلام جلیلی با تأکید بر توجه جدی و موشکافانه نسبت به رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ دشمن در مرحله اول اگر بتواند به دنبال عدم برگزاری انتخابات است، اما چون در این زمینه تجربه‌های ناموفق گذشته را دارند، پافشاری نمی‌کند چراکه تجربه‌های گذشته این فتنه دشمن را باطل کرده است.

 

امام جمعه شهر مهربان گفت: یکی دیگر از اهداف دشمن در 5 ماه آینده دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات است، که متأسفانه عده‌ای در داخل با طرح مسأله انتخابات به دنبال تحقق این هدف هستند، غافل از این‌که حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده این نقشه شوم دشمن را خنثی می کند.

 

وی با بیان این‌که دشمنان بیشترین ضربه را از حضور حداکثری مردم در انتخابات خورده‌اند، افزود: این‌که عده‌ای مدام با طرح انتخابات آزاد به دنبال جلب توجه رسانه‌های معاند هستند، به یقین با اهداف مغرضانه متعددی همراه است، القای آزاد نبودن انتخابات در ایران بازی همیشگی رژیم‌های استکباری معاند نظام ولایی ایران بوده است.

 

حجت الاسلام جلیلی با تأکید بر این‌که مردم ایران با جنگ روانی و رسانه‌ای استکبار جهانی آشنایی کامل دارند، گفت: بازخوانی رهنمودها و توصیه‌های اخیر رهبر انقلاب در موضوعات و مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و معیشت مردم به هیچ‌وجه نباید بازیچه تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

 

وی در پایان خواستار توجه نخبگان و عموم مردم و مسؤولان نسبت به رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: هرگونه غفلت و یا دیرفهمی از رهنمودهای رهبری به ضرر نظام و ملت تمام خواهد شد./935/ت302/س

ارسال نظرات