۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۹۰۲
آیت الله طبرسی:

شعار انتخابات آزاد با هدف کم رنگ‌کردن حضور مردم مطرح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب همواره بر برگزاری انتخابات سالم تأکید می‌کنند، گفت: به کار بردن انتخابات آزاد در این شرایط تنها با هدف کم رنگ کردن حضور مردم مطرح می شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: پیامبر گرامی اسلامی شخصیتی بی نظیر و جهانی هستند.

 

وی با بیان این که پیامبر ارزش های اصیل الهی را جانشین افکار غلط ساختند و با یک انقلاب فرهنگی محور شخصیت را از مادی گرایی به تقوا، ایمان و عمل صالح مبدل ساختند، گفت: پیامبر اکرم(ص) امتی را از خواب غفلت بیدار کرد که قرن ها با جاهلیت و افکار پوشالی زندگی کرده بودند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رسالت پیامبر اسلام(ص) تکمیل‌ کننده همه بعثت‌ ها و اتمام مکارم اخلاق بود، ادامه داد: دعوت به توحید الهی مهم ترین هدف پیامبر اسلام بود و امروز نیز حرکت در این مسیر تنها راه رسیدن بشر به سعادت و تعالی حقیقی است.

 

امام جمعه ساری گفت: اهمیت اخلاق و تزکیه نفس بر کسی پوشیده نیست و جوامع مختلف به آن نیازمندند، چراکه تنها راه نجات از گمراهی ها، فسادها، جهل، جنگ و خونریزی ها در پرتو اخلاق صحیح و آراسته شدن به ارزش ها و مکارم اخلاقی است.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: پیامبر ارزش های اصیل الهی را جانشین افکار غلط ساختند و با یک انقلاب فرهنگی محور شخصیت را از مادی گرایی به تقوا، ایمان و عمل صالح مبدل ساختند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پس از رحلت پیامبر گرامی اسلامی عده‌ای ولایت‌گریزی و عده‌ای ولایت‌ستیز بودند، خاطرنشان کرد: پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام شاهد نفاق و چند دستگی در میان امت اسلامی بودیم، متأسفانه همین اختلاف ها عامل بسیاری از مشکلات را در جامعه اسلامی فراهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به وضعیت سوریه اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی سران کشورهای اسلامی مجری اجرای سیاست های کشورهای غربی در سوریه هستند، تصریح کرد: در حال حاضر با پول های امت اسلامی شاهد کشتار مردم در سوریه هستیم.

 

وی در ادامه سخنان خود به سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در خصوص ساخت فیلم موهن اشاره کرد و گفت: متأسفانه اختلاف میان امت اسلامی مهم ترین عامل عدم واکنش مناسب در برابر این توطئه شد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که کسانی که ادعای خادم الحرمین بودن را دارند امروز دست در دست رژیم صهیونیستی، خائن الحرمین هستند، ادامه داد: این عده در برابر هتک حرمت به ارزش های مقدس دینی سکوت می کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم اشاره کرد با بیان این ایشان مباحث مربوط به انتخابات را به خوبی تبیین و تشریح کردند، گفت: رهبر انقلاب هشدار دادند که مسؤولان باید آگاه باشند که دشمنان با بیان کردن کلمه برگزاری انتخابات آزاد در پی منحرف کردن افکار مردم هستند.

 

آیت الله طبرسی با انتقاد از مطرح کردن انتخابات آزاد از سوی برخی ها در داخل کشور، گفت: این گونه سخن گفتن در باب انتخابات مردم را مأیوس و دشمنان را شاد و متجلی می کند.

 

وی با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب همواره بر برگزاری انتخابات سالم تأکید می کنند، گفت: به کار بردن انتخابات آزاد در این شرایط تنها با هدف کم رنگ کردن حضور مردم مطرح می شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تأکید بر حفظ وحدت در محور ولایت از سوی مردم و مسؤولان کشور، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان برای نابودی این کشور برنامه ریزی می کنند همه باید هوشیارانه گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اذعان برخی رسانه‌های خارج در مورد شکست تحریم بیان داشت: بسیاری از رسانه‌های برتر غربی به سران کشورهایشان توصیه کردند که خودتان را تغییر دهید چون ایرانی‌ها بر اساس نظر شما تغییر نمی‌کنند./950/پ201/س

ارسال نظرات