۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۷۵۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

گسترش حوزه های علمیه خواهران حرکتی در راستای تقویت ارزش های دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر گسترش فعالیت حوزه های علمیه و مراکز دینی تصریح کرد: به یقین برای رشد و توسعه فکری جامعه و پاسخگویی به نیازهای روز و دینی مردم، تلاش جهت توسعه حوزه های علمیه و مراکز دینی از سوی مسؤولان مربوطه لازم است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در دیدار مدیران حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، از مدیران حوزه های علمیه به عنوان مدیرانی تلاشگر و با تدبیر یاد کرد و گفت: تلاش مدیران حوزه های علمیه در عرصه های علم و دین ستودنی و این خود نقطه عطفی برای دگرگون کردن اوضاع جامعه امروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر گسترش فعالیت حوزه های علمیه و مراکز دینی، تصریح کرد: به یقین برای رشد و توسعه فکری جامعه و پاسخگویی به نیازهای روز و دینی مردم، تلاش جهت توسعه حوزه های علمیه و مراکز دینی از سوی مسؤولان مربوطه لازم است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که سرمایه گذاری در ساخت و توسعه حوزه های علمیه باید بیش از پیش انجام شود، ساخت و ساز در جهت گسترش حوزه های علمیه را فعالیتی مقدس و دینی خواند و گفت: سرمایه گذاری در ساخت و ساز حوزه های علمیه حرکتی بزرگ و شایسته است که در این راستا با برنامه ریزی و بر اساس جذب سرمایه گذار باید گسترش حوزه های علمیه افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی حوزه های در استان، ظرفیت های دینی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری را بسیار بالا خواند و گفت: ظرفیت دینی چهارمحال و بختیاری نسبت به فعالیت های انجام شده بسیار فراتر است و مسؤولان باید برای گسترش حوزه های علمیه در این استان برنامه ریزی دقیق و جامعی را ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: گسترش حوزه های علمیه خواهران حرکتی ارزنده در راستای تقویت ارزش ها و اصالت های دینی است که این حرکت سبب شکوفایی و به تکامل رسیدن رشد علمی و دینی کشور می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری فراهم سازی بستر علم و معرفت برای زنان را سبب رشد و تربیت انسان های مفید برای جامعه دانست و گفت: ایجاد بستر مناسب علم و معرفت براساس برنامه ریزی دقیق و جامع جهت زنان سبب خواهد شد که جامعه به دست انسان های با معرفت و مهذب اداره شود که این خود در راستای شکوفا سازی جامعه به سوی اصالت های دینی است.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به استقبال خوب و چشمگیر زنان جهت حضور در حوزه های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: مطالبات مردمی از حوزه های علمیه افزایش یافته و این حق طبیعی آنها است که حوزه های علمیه پاسخگوی نیازهای روز آنها باشد./9461/پ202/ج

ارسال نظرات