۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۵۵۵
نماینده مردم لردگان در مجلس:

ادعای ولایتمداری با دلدادگی به عناصر بیگانه همخوانی ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حفظ وحدت و همدلی خود اختلاف و دوگانگی که آرزوی دشمنان است، را از بین ببریم و با پیروی از ولی فقیه فتنه‌های دشمنان را از ایران اسلامی خارج کنیم.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در همایش گرامی داشت حماسه 9 دی که در مصلای لردگان برگزار شد، با تأکید بر این که فتنه 88 باید بیشتر تحلیل و واکاوی شود ابراز داشت: با گذشت زمان می توانیم با استفاده از نخبگان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی وقایع فتنه 88 بهتر و جامع تر تحلیل و بررسی کنیم.

نماینده مجلس خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی انقلابی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی ایران بود و مردم با حماسه خود در دفع فتنه و توطئه دشمنان نقش مهمی را در استمرار انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند.

جلیل با تأکید بر این که برخی نیروهای داخلی با رهبری غرب عامل اصلی ایجاد فتنه 88 در ایران بودند، تصریح کرد: برخی نیروهای داخلی که داعیه ولایت مداری داشتند با توسل به نیروهای بیگانه قصد براندازی نظام اسلامی و تضعیف ولایت فقیه را داشتند که مردم با حماسه خود نقشه‌های آنان را خنثی کردند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که تقلب بهانه ای جهت ایجاد آشوب و فتنه در ایران بود اظهار داشت: فتنه جویان با رمز تقلب که از سال ها قبل توسط سرویس های اطلاعاتی آمریکا و غرب برای نیروهای داخلی تعریف شده بود قصد فروپاشی نظام اسلامی را داشتند که رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نقش های دشمنان را از بین بردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که تکیه بر ولایت فقیه و همسویی با نظام اسلامی مهم ترین عامل ایستادگی در برابر فتنه های دشمنان است اظهار داشت: با حفظ وحدت و همدلی خود اختلاف و دوگانگی که آرزوی دشمنان است را از بین ببریم و با تکیه بر ولی فقیه فتنه های دشمنان را از ایران اسلامی خارج کنیم.

جلیل با تأکید بر این که تحریم و فشارهای دشمنان اراده محکم ملت ایران را سست نخواهد کرد، تصریح کرد: مردم ایران هوشیارانه و با بصیرت در برابر فتنه های دشمنان ایستادگی می کنند و هرگز از ولی فقیه خود دست نمی کشند./9461/پ202/س

ارسال نظرات