۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۵۱۴۴۲
امام جمعه بهشهر:

حماسه 9دی روز اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بهشهر گفت: نهم دی، روز اقتدار ملت ایران و تودهنی محکم به استکبار است.
نهم دي

حجت الاسلام سید جواد حسینی رکاوندی، امام جمعه موقت بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، با اشاره به این که مردم در نهم دی ثابت کردند، هر کسی در مقابل ولایت بایستد و قد علم کند، آن را حذف می‌کنند، اظهار داشت: نهم دی سالروز خلق حماسه ای بزرگ و روز بصیرت مردم ایران و میثاق امت با ولایت فقیه است.

 

امام جمعه موقت بهشهر با بیان این که ملت ایران اسلامی در همه مراحل این انقلاب گوش به فرمان رهبری و ولی امر مسلمین جهان بوده است و همین اطاعت پذیری از رهبری مردم، موجب اقتدار نظام ما شده است، افزود: اکنون ایران اسلامی بالنده تر از گذشته در اوج قدرت است و این همه اقتدار ناشی از عزم پولادین ملت و دفاع از ولایت فقیه بوده است.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی اضافه کرد: نهم دی 88 خروش ملی، تجلی ایمان دینی مردم و نگهبانی از شعائر الهی و نهضت خمینی کبیر است که قدرت ملت ایران را در شکست جنگ نرم علیه دشمن آشکار می‌کند.

 

وی گفت: حماسه عظیم، حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی نهم دی سال 88 پاسخی به حرمت شکنی‌های عده‌ای ساختارشکن بود که در روز شش دی ماه 88، مصادف با عاشورای حسینی به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) و عزاداران آن حضرت جسارت کردند.

 

امام جمعه موقت بهشهر ادامه داد: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی نشان دادند که با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب همچنان در اندیشه توسعه و پیشرفت کشور، خدمت به نظام و رهبری و گسترش عدالت در میهن اسلامی خویش هستند.

 

وی افزود: شور عاشورایی و بصیریت حسینی و تبعیت ولایی ملت انقلابی و علوی ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 سران فتنه و ایادی وابسته به استکبار جهانی را رسوا و بار دیگر ثابت کرد ملتی که از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) درس گرفته اعتقادات دینی و شعور انقلابی و باورهای دینی و ایمانی خود را با هیچ چیز معامله نکرده و اجازه نمی‌دهد کمترین بی حرمتی و تعرضی به اعتقادات و آرمان‌هایش شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: مهم ترین وظیفه ما در حال حاضر ولایت پذیری و ولایت مداری است و این که روح حاکم بر کشور را تقویت کنیم تا این سرمایه که موجب حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است هرچه بیشتر بسط و گسترش یابد./950/ت302/ب

ارسال نظرات