۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۱۱۰۴
از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی؛

مسابقه منشور طلبگی از آیه نفر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام جواد فراهانی از برگزاری مسابقه منشور طلبگی در آیه نفر با حضور بیش از 150 نفر از طلاب مدارس سراسر استان خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد فراهانی از برگزاری مسابقه منشور طلبگی در آیه نفر با حضور بیش از 150 نفر از طلاب مدارس سراسر استان خبر داد.

وی افزود: هدف از اجرای این مسابقه آشنایی طلاب با مفاهیم و پیام‌های قرآن است و در راستای نشر فرهنگ کتاب خوانی در بین طلاب برگزار شده است.

حجت‌الاسلام فراهانی با بیان این‌که این مسابقه به صورت همزمان در تمام مدارس استان با حضور بیش از 150 نفر برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: این مسابقه از کتاب منشور طلبگی در آیه نفر طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در آینده نیز این گونه مسابقات که در راستای ترویج فرهنگ انس با قرآن است برگزار می‌شود.

بازدید از فعالیت‌های معاونین تهذیب مدارس علمیه اراک

حجت الاسلام جواد فراهانی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی، بازدید از فعالیت‌های معاونین تهذیب در مدارس علمیه سراسر استان است که این کار خوشبختانه آغاز شده و در مرحله اول دو مدرسه امام‌خمینی (ره) و آقاضیا الدین اراک مورد بازدید قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این سرکشی‌ها مدیران مدارس خواستار گسترش فعالیت‌ها به ویژه در زمینه قرآن و دارالقران در مدارس شدند./993/د102/ن

ارسال نظرات