۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۵۰۷۷۹
آیت الله نظری:

مدیران نظام اسلامی همه توان خود را در جهت رفاه مردم به کار گیرند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه خدمت به مردم جامعه را وظیفه هر مدیر جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: یک مسؤول از فرصت به وجود آمده تنها در جهت خدمت به مردم به ویژه نیازمندان و مستضعفان جامعه به کار گیرد.
 آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اعضای شورای اداری شهرستان سوادکوه، امروز با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار کردند.

 

آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه در این دیدار به نقش مردم مازندران به ویژه ساری و سوادکوه در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ولایت مدار شهرهای مختلف استان به ویژه دو شهر ساری و سوادکوه در پیشبرد نهضت عظیم انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل داشته و دارند.

 

وی با بیان این که مردم سوادکوه جزء نخستین گروه هایی بودند که به نهضت انقلاب و امام راحل پیوستند، خاطرنشان کرد: نقش مردم این شهرستان در همراهی و تبعیت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهند ماند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش مردم ساری و سوادکوه در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند بین تهران و خراسان انقلاب در مازندران از سوادکوه و ساری آغاز شد چون رساله امام راحل در این دو شهر خوانده می شد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول با بیان این مردم ولایت مدار سوادکوه در همه عرصه‌های پس انقلاب اسلامی همواره حضوری پررنگ و ماندگار داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نقش انقلابی مردم این شهرستان همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که مردم ولایت مازندران در همه عرصه‌ها همراه علما و روحانیت بوده و هستند، تصریح کرد:  این مردم بیش از سه دهه است که ولایت‌مداری خود را به همه دنیا به اثبات رساندند.

 

وی در ادامه سخنان خود به نامه تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مردم شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در این نامه از نقش انقلابی عشایر و مردم سوادکوه در پیشبرد نهضت عظیم انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که امروز نیز مردم ولایت‌مدار کشورمان تابع علما و روحانیت هستند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی به همه دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و روحانیت هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت:  این انقلاب متعلق به مردم است و مدیران وظیفه دارند در جهت رفاه عمومی مردم همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

 

آیت الله نظری خدمت به مردم جامعه را وظیفه هر مدیر جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: یک مسؤول از فرصت به وجود آمده تنها در جهت خدمت به مردم به ویژه نیازمندان و مستضعفان جامعه به کار گیرد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توسعه بخش های اقتصادی شهرستان سوادکوه تأکید کرد و گفت: توسعه کارخانه ها و بخش های تولیدی می تواند زمینه توسعه اقتصادی شهرستان را فراهم کند./950/پ202/س      

ارسال نظرات