۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۹۵۷۱
22 بهمن ماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تمدید ارسال آثار به جشنواره نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس تا 22 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز، ظهر امروز در گردهمایی استانی استقبال از همایش سراسری نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس با بیان این که نماز در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: هیچ عملی از اعمال دینی و عبادی با فریضه مهم نماز قابل مقایسه نیست و این فریضه در نزد خداوند در جایگاه والایی قرار دارد.

 حجت الاسلام کریمی با تأکید بر این که باید راه و یاد شهدا در جامعه تداوم داشته باشد ابراز داشت: در سطح جامعه باید برنامه های فاخر و جامعی در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و شهدا برگزار شود و از طریق این برنامه ها نسل جوان و آینده ساز جامعه با معنویات شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا سازیم.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان این که نماز و هشت سال دفاع مقدس ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند اظهار داشت: پیوند عمیق و جدانشدنی رزمندگان با نماز و خداوند در دوران دفاع مقدس کاملا مشهود بود و ابرقدرت های آن دوران در برابر کرامت های معنوی و خدایی بچه های مقاوم ایرانی زانو زدند.

وی به برگزاری همایش سراسری نقش نماز در هشت سال دوران دفاع مقدس در فروردین ماه سال 92 اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش سراسری تبیین ارزش های معنوی رزمندگان اسلام و ارتباط عمیق آنان با نماز هنگام حملات سنگین دشمنان است که امیدواریم این همایش نتایج مثبتی را در کشور داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی در ادامه سخنانش با بیان این که این همایش در قالب عکس، مقاله، شعر و خاطره با موضوعات ویژه نماز برگزار می شود بیان داشت: جهت بهره مندی بهتر اندیشمندان و فرهیختگان از این همایش ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 22 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که این همایش باید به صورت سراسری در کشور تبلیغ و اطلاع رسانی شود، اظهار داشت: ترغیب فرهیختگان، نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان جهت شرکت در این همایش به تبلیغات و اطلاع رسانی مهم و پایدار بستگی است که این وظیفه مهم مترتب رسانه ملی و اصحاب رسانه و مطبوعات است./9461/پ203/ب

ارسال نظرات