۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۴۹۳۱۳

مدرکی مبنی بر اعزام تروریست از عربستان به سوریه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری براثا عراق، مدرکی دال بر عفو جنایتکاران محکوم به اعدام در عربستان به شرط حضور در دوره های آموزشی نظامی و اعزام به سوریه منتشر کرد.
عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری براثا عراق ساعتی پیش مدرکی را منتشر کرد که نشان می دهد وزارت کشور عربستان سعودی در قبال آزادی زندانیان محکوم به اعدام از آنان می خواهد به سوریه رفته و با نظام بشار اسد بجنگند.

 

وزارت کشور آل سعود در این پیام خیلی محرمانه از حکم گردن زدن 105 شهروند یمنی، 21 فلسطینی، 212 عربستانی، 96 سودانی، 254 سوری، 83 اردنی، 68 سومالیایی، 32 افغانی، 194 مصری، 203 پاکستانی، 23 عراقی و 44 کویتی صادره از دادگاه عربستان به اتهام قتل، قاچاق مواد مخدر و تجاوز به عنف یاد کرده است.

 

وزارت کشور عربستان در ادامه تاکید می کند که با توافق جنایتکاران مقرر شد صدور حکم گردن زدن با شمشیر این افراد لغو شود و حقوق ماهیانه نیز برای خانواده های آنان اختصاص یابد به شرطی که این زندانیان به دوره های آموزشی رفته و برای به اصطلاح جهاد به سوریه اعزام شوند.

 

گفتنی است دولت عربستان سعودی از حامیان تروریسم در کشورهای اسلامی و عربی به شمار می آید و پس از آنکه عراقی ها را با اعزام تجهیزات و نیروهای تروریستی به خاک و خون کشید هم اکنون همه تلاش خود را برای سرنگونی نظام بشار اسد قرار داده است.

 

آل سعود همواره خود را از دست داشتن در فعالیت های تروریستی در عراق مبرا می کرد، ولی هم اکنون به صورت علنی از تروریست های سوری حمایت می کند و نیرو، تجهیزات نظامی و پول های هنگفتی برای کشتار مردم مظلوم سوریه به این کشور ارسال می کند./980/ب902/ک

ارسال نظرات