۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۹۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

بیداری اسلامی در سایه ارزش های عاشورایی حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که بیداری اسلامی که در خاورمیانه شاهد آن هستیم در سایه ارزش های عاشورایی حاصل شده است، بیان داشت: امروز آرمان و ارزش های عاشورایی به یک فرهنگ جهانی در جهان تبدیل شده و همین مسأله موجب هراس و نگرانی دشمنان اسلام حقیقی شده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین امروز در جمع بسیجیان مرکز استان با تسلیت ایام محرم به تبیین اهداف نهضت حسینی پرداخت و گفت: قیام عاشورا حرکتی ماندگار در تاریخ اسلام است که هر روز تقویت می شود.

 

وی با بیان این که امروز قیام امام حسین (ع) به فرهنگی جهانی تبدیل شده است، افزود: برگزاری مراسم عزاداری حسینی در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی نشان دهنده گسترش ارزش های عاشورایی در عرصه جهانی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به این که نهضت حسینی تحول بزرگی را در اسلام ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: هجرت پیامبر گرامی اسلامی از مکه به مدینه و قیام امام حسین(ع) دو حرکت بزرگ در تاریخ است که هر کدام به نوبه خود تأثیرگذاری گسترده ای در گسترش اسلام ناب ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام رضوانی با بیان این که قیام امام حسین(ع) زمینه ماندگاری هجرت پیامبر گرامی اسلام را فراهم کرد، گفت: نهضت سالار شهیدان موجب جلوگیری از بدعت و خرافه در دین شد.

 

وی به الگوگیری نهضت انقلاب اسلامی از قیام عاشورا اشاره کرد و با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهنده نهضت حسینی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از آرمان ها و ارزش های دینی که تا قبل از این به فراموشی سپرده شده بود، احیا کرد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با تإکید براین که انقلاب اسلامی ایران در امتداد نهضت حسینی است، خاطرنشان کرد: به برکت نهضت عظیم امام خمینی (ره) آرمان ها و ارزش های حسینی در جهان گسترش یافته است.

 

حجت الاسلام رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که سه دهه تحریم و تهدید علیه نظام دینی خنثی شده است، گفت: علیرغم همه توطئه ها، امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری و ایمان به خداوند متعال همه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که ملت ولایت مدار ایران با تبعیت از رهبری معظم انقلاب در برابر همه نقشه های آنها ایستادگی خواهند کرد.         
 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که بیداری اسلامی که در خاورمیانه شاهد آن هستیم در سایه ارزش های عاشورایی حاصل شده است، بیان داشت: امروز آرمان و ارزش های عاشورایی به یک فرهنگ جهانی در جهان تبدیل شده و همین مسأله موجب هراس و نگرانی دشمنان اسلام حقیقی شده است./950/پ202/ب

ارسال نظرات