۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۶۲۷۴
رییس مؤسسه آینده روشن:

نیروی انتظامی از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای امنیت شهرها استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آینده روشن بر ضرورت ارتباط چهره به چهره مبلغان حوزوی با مردم در محلات و مساجد تأکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه می‌توان امنیت را در دیگر شهرها نیز توسعه داد.
حجت الاسلام مسعود پور سيد آقايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مسعود پورسید آقایی پیش از ظهر امروز در بازدید سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا از مؤسسه آینده روشن، گفت: در روایات آمده که  مردم قم حول محور امام عصر(عج) اجتماع کرده و ایشان را یاری می‌کنند؛ اگر قمی‌ها نبودند دین خدا ضایع می‌شد.
 
رییس مؤسسه آینده روشن خواستار نگاه ویژه مسؤولان به استان قم شد و افزود: مسؤولان به امنیت این شهر باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام پورسید آقایی ادامه داد: قم حرم اهل بیت(ع) است و مسؤولان برای عمران و آبادانی این شهر اقدامات مناسبی را انجام داده‌اند اما با توجه به ضرورت‌های موجود این روند باید شتاب بیشتری پیدا کند.
 
وی قم را پایگاه اصلی تشیع و معنویت دانست و اظهار کرد: باید از ظرفیت علما و فضلای فراوانی که در این شهر مشغول فعالیت‌های علمی هستند به بهترین شکل استفاده کرد.
 
رییس مؤسسه آینده روشن با بیان این‌که باید به قم نگاه امنیتی کرد، گفت: با توجه به تعارضات فرهنگی میان مهاجران و ساکنان بومی هر شهر باید فکری اساسی برای قم صورت گیرد.
 
حجت‌الاسلام پورسید آقایی بر ضرورت ارتباط چهره به چهره مبلغان حوزوی با مردم در محلات و مساجد تأکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه می‌توان امنیت را در دیگر شهرها نیز توسعه داد.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دقیق دشمنان برای مسلمانان و تضعیف آنها، ابراز کرد: با مطالعه تاریخ در می‌یابیم که یهودیان مدینه از سال‌ها قبل با علم به ظهور پیامبر آخرالزمان در حجاز به این منطقه آمدند و با ترویج فساد قصد داشتند کار این پیامبر را با مشکل مواجه کنند.
 
رییس مؤسسه آینده روشن ادامه داد: رژیم‌های سلطنتی پیش از انقلاب نیز همین رویه را در قم در پیش گرفته بودند و از روی عمد قم را شهری عقب‌مانده نگه داشتند و حتی بافت شهری قم را نیز به گونه‌ای تغییر دادند که عمران و آبادانی حتی در آینده با مشکل مواجه شود.
 
حجت‌الاسلام پورسید آقایی خواستار مدیریتی قوی برای استفاده از ظرفیت‌های طلاب و روحانیون در تأمین امنیت دیگر شهرها شد و گفت: در این زمینه حوزه علمیه و نیروی انتظامی باید به بهترین شکل با هم همکاری کنند./927/پ202/ن
ارسال نظرات