۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۶۱۷۷
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

دینارهای برخی کشورهای اسلامی جهت براندازی نظام اسلامی ایران هزینه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که دینارهای برخی از کشورهای اسلامی که داعیه دار اسلام هستند جهت پایین کشیدن پرچم نظام اسلامی هزینه می شود، اظهار داشت: حکومت‌ها و شبکه‌های اسلامی وابسته به استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران و صدور آن واهمه دارند و جهت نابودی آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بیستم آبان در دیدار با نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر استان با اشاره به روز مباهله، آیه مباهله را یکی از آیات جهت دار و ارزشمند قرآن کریم معرفی کرد و گفت: در دوران صدر اسلام دشمنان تلاش مضاعفی را برای خاموش کردن نور قرآن و نبوت انجام دادند اما فعالیت های آنان بی تأثیر بود.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که یهودیان برای اثبات حقانیت خود پیامبر و خاندانش را به مباهله دعوت کردند، ابراز داشت: در روز مباهله اسقف بزرگ یهود با مشاهده حضرت زهرا(س)، حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در کنار پیامبر اکرم(ص) ترس بر او غلبه یافت و از انجام مباهله خودداری کرد.

وی ادامه داد: اسقف یهود به اصحاب گفت که تن دادن به این مباهله سبب نابودی ما خواهد شد؛ چراکه من چهره هایی را می بینم که اگر دست به آسمان بلند کنند چیزی از ما در کره خاکی نخواهد ماند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که «خانواده های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملت هستند»، اظهار داشت: خوشبختانه در برهه کنونی خانواده های شهدا و ایثارگران همواره یاری گر نظام اسلامی بوده اند و دوشادوش مقام معظم رهبری و شهدا برای دفاع از میهن اسلامی ایستاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به دشمنی های حکومت های غربی و عربی با نظام اسلامی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران به پا خاسته تا به اسلام و قرآن جان تازه ای بدمد و مردم جهان را به سوی قرآن و نبوت سوق دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پرچم نظام اسلامی همچنان در جهان برافراشته است؛ اما نباید تصور کرد که همه بشریت گرد این پرچم خواهند آمد ولی ما راه خود را ادامه داده و لحظه ای کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با تأکید بر این که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: کینه توزی ها و دشمنی ها نسبت به نظام اسلامی همواره وجود دارد و مشاهده می کنیم که در دنیای اسلام و با نام قرآن چگونه علیه نظام اسلامی ایران فتنه و توطئه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با با بیان این که دلارها و دینارهای برخی از کشورهای اسلامی که داعیه دار اسلام هستند، جهت پایین کشیدن پرچم نظام اسلامی هزینه می شود، اظهار داشت: حکومت ها و شبکه های اسلامی وابسته به استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران و صدور آن واهمه دارند و جهت نابودی آن از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که پرچم نظام اسلامی جهانی شده است، ابراز داشت: اکنون پرچم نظام اسلامی ایران در سرتاسر جهان برافراشته شده و از توطئه و تهدیدات دشمنان نیز هیچ گونه هراسی نداریم؛ چراکه پیروزی وعده الهی برای ملت ایران و نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که سردمداران حکومت های اسلامی در برخی کشورهای عربی، فریب دنیا را خورده و دنیا پرست شده اند، اظهار داشت: خوشبختانه در جهان اقبال برای اسلام افزایش پیدا کرده است و این مسأله زمینه ساز ظهور است و امیدواریم این پرچم مقدس را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی(عج) بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش پایانی سخنانش خطاب به نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: گام نهادن در مسیر قرآن سبب سرافرازی و جاودانگی می شود و از شما جوانان و نخبگان عزیز درخواست می کنم که این مسیر را ادامه دهید./9461/پ202/س

ارسال نظرات