۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۴۶۴

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت.
آيت الله ملک حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت و ارتحال ملکوتی عالم فقیه و مجاهد، آیت الله حاج سید کرامت الله ملک حسینی مایه بسی تأثر و تألم شد.

فوت آن عالم وارسته و شخصیت بصیر و فقیه مهذّب که نقش آفرینی علمی در حوزه های علمیه و در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را پیشه نموده و منشا آثار و برکات بود، در حقیقت ضایعه ای اسفناک برای حوزه های علمیه و استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.

این شخصیت ولایی و شیفته مکتب علوی که هم مفتخر به نمایندگی ولایت امر مسلمین و هم مفتخر به نمایندگی خبرگان رهبری بودند؛ در تربیت طلاب و در تعلیم و تربیت جامعه و ارتباط با آحاد مردم و محبوب دلهای مردم شدن هم، سعی وافر و تلاشی بلیغ داشت و جهاد با کفر و شرک و نفاق و جهاد با طاغوت و استکبار جهانی و همراهی با نهضت عظیم حضرت امام(ره) و همراهی با مقام معظم و معزز رهبری را هم به عنوان ویژگی های بارز و برجسته خود در پرونده حسناتش به ثبت رساند.

اینجانب این مصیبت را به همه شیفتگان اهل بیت و مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه و مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خاندان عزادار ملک حسینی و خاصه به فرزند عالم و ارزشمندش جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شرف الدین ملک حسینی تسلیت می گویم. /9461/د101/ب

ارسال نظرات