۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۴۴۸۹۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤولان به فکر محرومیت روستاهای چهارمحال و بختیاری باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی روستاهای چهارمحال و بخیتاری، از فاصله محسوس بین روستاها و شهرهای استان در مقایسه با دیگر شهرها انتقاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در بازید از بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری و دیدار با مدیران ارشد این نهاد با تأکید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی روستاهای چهارمحال و بخیتاری، از فاصله محسوس بین روستاها و شهرهای استان در مقایسه با دیگر شهرها انتقاد کرد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مشخص و جامع محرومیت در روستاهای استان را باید از بین برد و بستر آرامش و امنیت برای روستاییان چهارمحال و بختیاری فراهم آوریم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهار داشت: برنامه ریزی باید به شکلی باشد که در ده سال آینده دیگر محرومیتی را در روستاهای استان و کشور شاهد نباشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری متولی امر ساخت و بازسازی روستاها را بنیاد مسکن معرفی کرد و گفت:  بنیاد مسکن باید نقش اساسی خود را در توسعه روستاها ایفا کند؛ چراکه خدمت به محرومان از عنایت بزرگ الهی است که این توفیق نصیب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی(ره) با قداست و انگیزه خود خدمت به محبوب‌ترین بندگان را هدف دستور این نهاد قرار دادند، شایسته است که فعالیت‌های خود را در راستای خواسته اصلی امام خمینی(ره) پیش ببریم.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: از بنیاد مسکن استان انتظار داریم که در یک دوره زمانی مشخص چهره عمرانی و فرهنگی روستاها را دگرگون کنند که در این راستا همکاری و حضور همه دستگاه ها فرهنگی و اجرایی لازم است.

گفتنی است، در بخش دیگری از این جلسه معاونین حوزه های مختلف و مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند فعالیت های این نهاد در روستاها ارائه دادند./9461/پ202/س

ارسال نظرات