۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۴۳۳
امام جمعه شهرکرد با اظهار تأسف از جان‌باختن 22 دانش‌آموز:

دانش آموزان بروجنی در مسیر ارزش‌های الهی گام برداشتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین تشییع و تدفین 22 دانش‌آموز بروجنی ابراز داشت: این دانش آموزان از اجر و پاداش بزرگی در نزد خداوند متعال برخوردارند؛ چرا که این افراد در مسیر حق و تداوم ارزش‎ها و مبانی ایثار و شهادت گام برداشته اند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، روز گذشته در آیین تشییع و تدفین 22 دانش آموز بروجنی جان باخته در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور دهدز ـ لردگان، ابراز داشت: این دانش آموزان از اجر و پاداش بزرگی در نزد خداوند متعال برخوردارند؛ چرا که این افراد در مسیر حق و تداوم ارزش ها و مبانی ایثار و شهادت گام برداشته بودند.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) کسانی که برای فراگیری راه و رسم بندگی خداوند متعال از خانه های خود هجرت می کنند، این هجرت عروج به سوی خداوند متعال محسوب شده و اگر دچار حادثه ای شوند، شهید در راه خدا به شمار می روند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: تبیین این ایثارگری‌ها برای نسل جوان به ویژه دانشآموزان از اهمیت بسیاری برخوردار است و امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است.

امام جمعه شهرکرد وقوع حادثه دلخراش در محور دهدز ـ لردگان را یکی از آزمون‌های الهی دانست و اظهار داشت: اگرچه تحمل این حادثه بسیار سخت است، اما خانواده‌های این دانش‌آموزان جان‌باخته میتوانند با صبر و بردباری در برابر این امتحان الهی سربلند و رستگار شوند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تسلیت این حادثه ناگوار به بازماندگان و والدین جان باختگان تصریح کرد: این دانشآموزان به سوی پروردگار متعال هجرت کردند و سهم بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر 26 دانش آموز بروجنی که در محور دهدز ـ لردگان جان باخته‌اند ظهر امروز با حضور سردار فضلی و مسؤولان بلند پایه استانی برگزار شد./9461/پ203/س

ارسال نظرات