۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۳۴۵
نماینده خبرگان رهبری:

فشارهای دشمنان اراده ملت را در دفاع از نظام و ولایت قوی تر می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با تاکید بر این که دشمنان نمی توانند با تحریم و فشار عزم ملت را در راستای دفاع از نظام و ولایت سست کنند، گفت: استقبال تاریخی مردم خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب دارای پیام معناداری به دشمنان ایران اسلامی است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به استقبال پرشور مردم استان خراسان شمالی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این استقبال تاریخی دارای پیام معناداری به دشمنان ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر این‌که مردم خراسان شمالی به نمایندگی از ملت ایران بصیرت دینی و شور و شعور ولایی خود را به رخ دشمنان نظام کشیدند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران بصیر و آگاه است و می دانند که فتنه امروز دشمن جدایی مردم از ولایت است، بنابراین هیچ گاه سراغ آدرس های غلط نمی روند.

نماینده خبرگان رهبری با تقدیر از استقبال پرشور مردم این منطقهاز رهبر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان قادر به درک پیوند عاطفی میان مردم و ولایت نیستند، از این رو تحریم‌های اقتصادی نه تنها نمی تواند از عشق و علاقه امت به رهبری کم کند، بلکه عزم و اراده ایران ولایی را در دفاع از حریم ولایت بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه با بیان این‌که هدف امروز دشمن شکستن غیرت دینی و قبح‌زدایی از هتک حرمت به مقدسات اسلامی است، اظهار داشت: اهانت های مکرر به مقدسات دینی نشات گرفته از سیاست اسلام‌هراسی غرب و بی‌تفوت کردن امت اسلامی به مقدسات خود است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به این‌که دشمن درصدد فرسایشی شدن اعتراضات مردمی به مقدسات دینی است، گفت: هدف نهایی استکبار خسته شدن مسلمانان و توقف این اعتراضات است، غافل از این‌که امت اسلامی مادامی که اقدامات موهن غرب متوقف و عاملان این جنایت تاریخی محاکمه و متوقف نشود، به اعتراض های خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: مردم استان اردبیل نیز برای چندمین بار در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) یکشنبه آینده برای ابراز عشق و وفاداری خود به خاندان نبوت و امامت در راهپیمایی گسترده‌ای شرکت خواهند کرد و به هیچ وجه نباید در حمایت و صیانت از ارزش ها و مقدسات دینی اسلام کوتاه آمد. 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهانه جویی های واهی غرب درباره فعالیت های صلح‌آمیز هسته ای کشور، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم خراسان شمالی تاکید داشتند؛ دشمنان از توانایی ملت ایران برای گذر از تحریم ها، بی اثر کردن آن و استفاده از آن به عنوان پله ای به سوی تعالی و اقتدار در هراس هستند. 

وی با بیان این‌که دشمنان با اعمال تحریم‌های بی‌اثر و بیهوده خود را خسته نکنند، گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد تحریم ها علیه ایران را به عنوان نقض حقوق ملت قلمداد کرده است، اما متاسفانه اینگونه اظهار نظرها ضمانت اجرایی ندارد و غرب بدون توجه به اصول بین المللی به صورت خودسرانه در راستای منافع خود و رژیم صهیونیستی، حقوق ملت ها را نقض می کنند./935/پ202/ج

ارسال نظرات