۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۱۳۷
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(14)؛

روزنامه القبس کویت:آیت الله خامنه ای پاسخ ایران به هرگونه تعرض را محکم عنوان کرد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه القبس کویت نوشت: آیت الله خامنه ای پاسخ ایران به هرگونه تعرض را بسیار محکم توصیف کرد.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه تختي بجنورد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه القبس کویت در پوشش سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع پرشور مردم بجنورد بر تاکید ایشان به پاسخ محکم ملت به هرگونه حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران تمرکز کرد.

 

این روزنامه نوشت: آیت الله خامنه ای در شهر بجنورد در خراسان شمالی تاکید کرد که هر دشمنی که قصد حمله نظامی به ایران دارد باید خود را برای ضربه های قوی و آهنین ارتش، سپاه، بسیج و وحدت کلمه ملت بزرگ ایران آماده کند.

 

القبس افزود: رهبر ایران خاطر نشان ساخت که دشمنان خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ملت ایران به فکر تعرض به هیچ کشور و ملتی نیست، اما چنان پاسخی به هرگونه تعرض خواهد داد که سبب ویرانی و فروپاشی حمله کنندگان می شود.

 

این روزنامه کویتی تاکید کرد: آیت الله خامنه ای با اشاره به این که دشمنان به بزرگ نمایی تحریم غرب علیه ایران می پردازند، اظهار داشت که ملت ایران بحران های بزرگ تری را در گذشته گذرانده و می توان از این بحران نیز عبور کند.

 

روزنامه القبس ادامه داد: رهبر ایران خاطر نشان ساخت که تحریم علیه ایران سال هاست صورت گرفته است، لیکن ملت ایران همه توطئه ها و نقشه های سی ساله دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته است.

 

این روزنامه در پایان، اظهار داشت: ایران با عزم و اراده راسخ و عدم یاس می تواند بر این تحریم ها فائق آید./980/ب901/ک

ارسال نظرات