۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۰۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران نقشه شوم دشمن را با گام برداشتن در خط ولایت خنثی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب در بیش از سه دهه گذشته در برابر بصیرت ملت ایران شکست خورده اند، بیان داشت: مردم کشورمان گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در مسیری که رهبر انقلاب تعیین و ترسیم می کنند، حرکت خواهند کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار اعضای ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان با بیان این که ما هر چه داریم از ائمه اطهار(ع) است، گفت: باید از همه ظرفیت ها در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های مذهبی بهره گرفت.

 

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان در ترویج بدعت و خرافه در جامعه اشاره کرد و با بیان این که دشمن از همه ظرفیت‌ها برای تضعیف باورهای دینی مردم استفاده می کند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و آگاهی مردم مانع از تحقق اهداف دشمنان شده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حفظ هوشیاری امت اسلام در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: آحاد جامعه باید مراقب نقشه های شوم دشمن باشند.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب در بیش از سه دهه گذشته همواره در برابر بصیرت ملت ایران شکست خورده اند، بیان داشت: مردم کشورمان گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در مسیری که رهبر انقلاب تعیین و ترسیم می کنند حرکت خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که اخلاص در همه امور باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: همه تلاش برگزار کنندگان برنامه های مذهبی باید در جهت رضای الهی باشد.

 

آیت الله باریک بین تشیع را فرهنگی غنی معرفی کرد و با بیان این که برگزاری مناسب مراسم های مذهبی می تواند زمینه گسترش فرهنگ تشیع را به جهان فراهم کند، تصریح کرد: باید ملت‌های جهان از فرهنگ ناب شیعی و عزاداری های امت اسلام به خوبی بهره گیرند.

 

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن ماه محرم اشاره کرد و با بیان این که هر ساله آحاد جامعه اسلامی در این ماه در عزای سالار شهیدان بر سر و سینه می زنند، تصریح کرد: دست اندرکاران برنامه های ماه محرم باید تلاش کنند مراسم عزاداری امام حسین (ع) امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که قیام و اهداف نهضت حسینی باید بیش از پیش به نسل جوان منتقل شود، ادامه داد: مداحان و هیأت های مذهبی در انتقال مفاهیم این نهضت عظیم به جوانان نقش بسیار مؤثری دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات