۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۶۰۴

برنامه باشکوه طلاب در سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نزدیک شدن سفر بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، طلاب و فضلای این استان برای این سفر معنوی، نماز شکر برپا می‌کنند.
استقبال مردمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با نزدیک شدن سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، طلاب و فضلای این استان برای این سفر معنوی، نماز شکر برپا می‌کنند.


براساس این گزارش، طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی برای سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری به این استان لحظه شماری می‌کنند.


این گزارش حاکی است، طلاب با آذین بندی و چراغانی کردن مدارس خود و برگزاری مجالس و محافل مختلف فرهنگی برای استقبال از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان برنامه‌ریزی می‌کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی، امام جمعه بجنورد نیز در جمع طلاب و فضلای این استان اعلام کرد: تا ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان، هر شب پس از نماز مغرب و عشا به صورت جمعی در مسجد انقلاب بجنورد سجده شکر به جا می‌آوریم و همچنین در شب ورود رهبر انقلاب به این استان برای سلامتی ایشان دعا جمعی خواهیم خواند.


همچنین این گزارش حاکی است، شماری از طلاب و فضلای خراسان شمالی که در حوزه علمیه قم و حوزه علمیه خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند برای استقبال از مقام معظم رهبری، در روزهای آینده به این استان سفر می‌کنند تا به دیدار مقتدای خویش بروند.


این گزاش می‌افزاید، حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهارشنبه 19 مهرماه به این استان سفر و مردم شهیدپرور و خونگرم این استان ساعت 8 صبح در میدان حضرت قائم(عج) از ولی امر مسلمین جهان استقبال خواهند کرد.

 

قابل ذکر است، استان خراسان شمالی با 15 شهر، بیش از چهارصد هزار جمعیت دارد  که 12 حوزه علمیه برادران و خواهران در این استان فعالیت می‌کند./917/پ202/س

 

 

ارسال نظرات