۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۵۵۸

جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در شهرکرد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت، روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و مسؤولان ستاد غدیر استان برگزار شد.

در بخش نخست این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نکونام ابراز داشت: دستیابی به حقیقت اسلام و دستیابی به عمق معارف اسلامی لازمه رسیدن به قرب الهی است.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در برهه کنونی پرچم اسلام به معنای واقعی کلمه در ایران برافراشته شده است که با بهره گیری از آموزه های اسلام عزیز به دنبال پیاده سازی احکام و ارزش های دینی در نظام اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به بیداری اسلامی در جهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف انقلاب‌های به وقوع پیوسته در جهان، نه تنها ویرانی و خسارت به بار نیاورد بلکه دستاوردهای بسیار مهم و مثبتی برای مردم ایران و امت اسلامی به دست آورد.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که جهت‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر اساس عقل و فطرت بشری است گفت: جهت‌گیری این نظام یک جهت‌گیری سالم و برحق است و بر همین اساس از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مورد هجمه‌های مختلف دشمن قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام دغدغه اصلی استکبار جهانی را مقابله با نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی هم و غم خود را در سرنگونی نظام جمهوری اسلامی قرار داده و تا به امروز با ترفندهای مختلف درصدد نابودی این نظام برآمده است.

وی با بیان این که غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما برحق است و باید با باور به این حقانیت، به راه خود محکم و استوار ادامه دهیم و در راستای احیا و زنده ‌نگه داشتن ارزش‌های دینی به ویژه موضوع غدیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است تا در آن با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین و تعمیق جایگاه امامت و ولایت در جامعه گام مهمی برداشت.

وی تبیین جایگاه امامت و ولایت را از مهم‌ترین اهداف ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: ایجاد فضای مناسب معنوی و شور انگیز دینی در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت مهم‌ترین هدفی است که در این ستاد پیگیری می‌شود.

گرجی ادامه داد: گسترش چشمگیر برنامه‌ها، افزایش صبغه معرفتی غدیر، طرح سیره امام علی(ع) به عنوان الگویی جامع، مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در برنامه‌ها و ایجاد شور و نشاط معنوی از دیگر اهداف عملیاتی این ستاد است. /9461/پ202/ب

ارسال نظرات