۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۳۶۶

ساختمان جدید مدرسه علمیه کوت عبدالله اهواز افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز از افتتاح ساختمان جدید این مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان خبرداد.
حجت الاسلام عطائي خواه

حجت الاسلام رضا عطائی خواه، مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) کوت عبدالله اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عنایت های غیبی امام زمان(عج) به حوزه های علمیه اظهار داشت: به امید خداوند متعال مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز به ساختمان جدید انتقال می یابد.

وی به مساحت ساختمان جدید این مدرسه اشاره کرد و بیان داشت: مساحت این مدرسه 3 هزار متر مربع است که در چهار فاز ساخته خواهد شد که اکنون دو فاز آن تجهیز و ساخته شده است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز خاطرنشان ساخت: فاز دوم ساختمان جدید این حوزه علمیه در سه طبقه و دارای 35 حجره بزرگ و کوچک است.

حجت الاسلام عطائی خواه به زمان افتتاح رسمی دو فاز ساختمان جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) عبدالله اهواز اشاره و اظهار کرد: ساختمان جدید حوزه سه شنبه هیجدهم مهرماه سال جاری با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که در ساختمان قبلی حوزه تنها 8 حجره وجود داشت که پاسخگوی نیاز طلاب این مدرسه نبود، ابراز داشت: در حال حاضر ساختمان جدید حوزه گستردگی بیشتر دارد و خوشبختانه مشکل جا و مکان وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز همچنین بیان داشت: مساحت کلی این حوزه در واقع پس از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بزرگترین مساحت را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام عطائی خواه به امکانات ساختمان جدید این حوزه اشاره کرد و گفت: کتابخانه و مخزن، سالن مطالعه، ساختمان نمازخانه و سایت اداری مجزا از امکانات ساختمان حوزه به شمار می رود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امل
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
چطور میتونم ثبت نام کنم
0
0