۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۹۱۲

برگزاری برنامه های فرهنگی نقش بسزایی در رفع معضلات اجتماعی دارد

خبرگزاری رسا ـ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) اهواز گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی برای مردم به ویژه نسل جوان و برپایی نشست های فرهنگی، دینی و علمی می تواند در رفع معضلات اجتماعی نقش بسزایی را ایفا کند.
حجت الاسلام طه توکلي

حجت اسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: انجام وظیفه به بهترین شکل ممکن، نخستین تعهدی است که مأموران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه باید بدهند.

وی با اشاره به شاخص های پرسنل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فردی که در نیروی انتظامی مشغول به فعالیت است باید اشراف کاملی نسبت به شغلش داشته باشد.

 مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز، شجاعت پرسنل نیروی انتظامی را یکی دیگر از شاخص های این نیرو دانست و تصریح کرد: مأموران نیروانتظامی همانگونه که ولایتمدار و متعهد به حرفه خود هستند در زمان انجام مأموریت نیز باید  شجاعت و اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام توکلی اظهار داشت: در برخود با مزدوران و افرادی که خلاف های بزرگ انجام می دهد باید نیروی انتظامی برخورد قاطع انجام دهد تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تأکید کرد: پرسنل نیروی انتظامی وقتی وظیفه ای را برعهده می گیرد افزون بر دارا بودن اشراف اطلاعاتی و جامعی نسبت به آسیب ها و راهکارها، پیشنهاد هایی برای حل معضل ها داشته باشد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز به ارائه راهکارهایی جهت رفع مشکلات اجتماعی پرداخت و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی برای مردم به ویژه نسل جوان و برپایی نشست های فرهنگی، دینی و علمی می تواند در رفع معضلات اجتماعی نقش بسزایی را ایفا کند.

حجت الاسلام توکلی افزود: نیروی انتظامی باید بر روی مناطقی که آسیب پذیری بیشتری نسبت به مناطق دیگر دارند توجه خاصی داشته باشد و برنامه های مختلف در این مناطق انجام دهد.

این مقام مسؤول با اشاره به فلسفه وجودی نظام اسلامی بیان داشت: اخلاق مهم ترین مقوله نظام اسلامی است که اگر مردم به این سرفصل توجه و اهتمام ورزند به یقین جامعه یک گام به مدینه فاضله نهاده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز در سخن پایانی خود به نقش امکان فرهنگی هنری در تثبیت اخلاق و نظم در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: وقتی این نهادها و اماکن مقوله نظم و اخلاق را در جامعه به صورت فرهنگ درآورند به یقین دیگر نیروی انتظامی نقش ناظر و تأمین کننده امنیت جامعه را ایفا می کند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات