۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۹۲۴

برپایی نمایشگاه «زندگی به سبک حماسه» در حوزه علمیه خواهران مشهد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه تجسمی«زندگی به سبک حماسه» در حوزه علمیه خواهران مشهد دائر می‌شود.
زن در دفاع مقدس

 خانم خراسانی، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه مفهومی تجسمی به مناسبت آغاز دهه کرامت و هفته دفاع مقدس از فردا به مدت یک هفته در محل این مدرسه واقع در خیابان حسین باشی6 دائر می شود.

 

وی، پاسخ به شبهات و پرسش‌های بازدیدکنندگان را از برنامه های جنبی نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: نمایشگاه زندگی به سبک حماسه، با هدف اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف، ارائه الگو در این زمینه  و نیز بزرگداشت زنان مسلمان مبارز در طول تاریخ برگزار می شود.

 

خراسانی افزود: در این نمایشگاه، موضوعاتی چون تهاجم فرهنگی، آسیب ها و راه های مقابله با آن، در خلوت تنهایی، تجسم اعمال، بربال فرشتگان، حماسه‌سازان دیروز، بانوی ایثارگر ومجاهداستاد قانع(موسس مدرسه)، حماسه سازان فردا و بخش کتاب در قالب هشت غرفه تبیین می شوند.

 

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد این نمایشگاه از 27 شهریور تا سوم مهرماه در نوبت صبح جهت بازدید عموم بانوان علاقه‌مند دائر خواهد بود.

 

وی همچنین همایش «حماسه بانوان آسمانی» و کارگاه تخصصی حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این مدرسه اعلام کرد./930/پ202/س

ارسال نظرات