۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۸۸۷۶
در تجمع طلاب دلفانی مطرح شد؛

اهانت به ساحت رسول اکرم اهانت به خوبی‌ها است

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان دلفان با تجمع پرشور خود اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) را محکوم کردند.
تجمع طلاب و روحانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، طلاب، روحانیون و استادان حوزه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان دلفان، صبح امروز با تجمع در مسجد النبی(ص) این شهرستان، اهانت آمریکا و صهیونیسم به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) را محکوم کردند.

در این تجمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) انزجار خود را از اقدام غیر انسانی آمریکا و صهیونیسم به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اعلام کردند.   

افزون بر طلاب و استادان مدارس علمیه دلفان، جمع بسیاری از مردم در این تجمع با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» اقدام موهن کارگردان آمریکایی را در ساخت فیلم غیر اخلاقی علیه مقدسات اسلام محکوم کردند.

در این تجمع طلاب دلفانی خواستار رایزنی مسؤولان سیاست خارجه ایران با دیگر کشورها برای محکومیت این اقدام مزدورانه شدند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور، امام جمعه دلفان، با محکوم کردن اهانت آمریکا و صهیونیسم به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: این اقدام ادامه اعمال اسلام ستیزانه غرب در راستای فعالیت علیه مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه توهین به پیامبر اعظم(ص) را توهین به همه خوبی‌ها دانست و تصریح کرد: توهین به چهره نورانی حضرت محمد(ص) توهین به بشریت و ادیان الهی است؛ چرا که حضرت محمد(ص)، خاتم انبیا و تکمیل کننده دین پیامبران قبل از خود است.

قابل ذکر است، در پایان، تجمع کنندگان قطعنامه‌ای در محکومیت ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم قرائت کردن که در قسمتی از آن آمده است: ما عامل اصلی این توطئه صهیونیسم دانسته و اعلام می کنیم، دولت آمریکا نیز دراین جریان دخالت دارد و شعار حقوق بشر و آزادی بیان دستاویزی برای حمله به ارزش‌های والای اسلام شده است.  

تجمع طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های بروجرد، پلدختر، دورود، الیگودرز، کوهدشت، الشتر و ازنا صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات