۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۸۵۲
همگام با حوزه‌های علمیه کشور؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و استادان حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ علما، فضلا، استادان و طلاب حوزه علمیه برادر و خواهر کرمانشاه، همراه با مسؤولان و کارکنان نهادهای حوزوی و فرهنگی این استان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام، تجمع کردند.
تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و استادان حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، تجمع اعتراض آمیز حوزه های علمیه خواهر و برادر کرمانشاه در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، صبح امروز در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین زرندی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام مظفری مدیرکل دادگستری استان، حجت الاسلام گودرزی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، حجت الاسلام قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام آفتابی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و اساتید حوزه های علمیه کرمانشاه حضور داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علما در این تجمع بیان کرد: اجتماع امروز طلاب و علما کرمانشاه همگام با حوزه های علمیه سراسر کشور برای اعتراض و محکوم کردن اهانت به وجود نازنین پیامبر(ص) برگزار شده است و این فریاد همه ادیان الهی است، این مسئله تنها مربوط به مسلمانان نیست و ندای انزجار و تنفر همه خداپرستان نسبت به آمریکا، اسرائیل و انگلیس این مثلث شوم در سراسر دنیا به گوش می رسد و این مثلث شیطانی پایه گذار و طراح اصلی این گونه اعمال و هتک حرمت ها است.

 

وی ادامه داد: امام راحل از سابق فرمایشی داشتند به این مضمون که اینها از اسلام سیلی خورده اند و در مناسبت های مختلف به دنبال تلافی و انتقام هستند، استکبار سیلی های فراوانی را از آزاد مردان ما نظیر شیخ فضل الله نوری، میرزای شیرازی و میرزا کوچک خان خورده است اما حضرت امام خمینی(ره) بینی آن ها را به خاک مالید و سیلی تمام کننده را به آنها زد.

 

امام جمعه کرمانشاه افزود: بیداری و حرکت های مشهود در نقاط مختلف جهان برگرفته شده از اسلامی است که امام خمینی(ره) تفسیر کرد و به مردم آزادی خواه جهان عرضه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: جنبش ها و حرکات مردمی طی یک سال اخیر در سطح جهان، در طول تاریخ بی سابقه بوده است و ما می بینیم که نوکران و غلامان حلقه به دوش یکی پس از دیگری سقوط کرده و این خواری چه اندازه برای استکبار گران و سنگین است.

 

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ساقط شدن و از دست دادن مهره های استکبار در مناطق مختلف جهان یکی پس از دیگری در حال انجام است و طبیعی است که آنها در صدد تلافی باشند و این انتقام هم به صورت جنگ و حمله نظامی است و هم به صورت جنگ نرم و فرهنگی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علما افزود: اهانت به دین و انتقام از اندیشه و تفکر اسلامی گاهی به صورت رمان شیطانی سلمان رشدی است، گاهی در قالب کاریکاتور و امروز هم به صورت تولید و انتشار فیلم موهون نسبت به آخرین پیامبر الهی است، اما به فضل پروردگار هر عملی که علیه اسلام و رسول خداوند انجام می دهند نتیجه آن عکس شده و بر ضرر آنها تمام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حرکتی که در سراسر دنیا نسبت به این اهانت در حال انجام است رفراندومی است علیه آمریکا، صدای اعتراض مردم در سراسر دنیا اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی به گوش می رسد زیرا توهین به پیامبر اسلام توهین به تمام انبیاء الهی است.

 

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: این گونه اجتماعات و اعتراض ها باعث می شود که دشمنان احساس بی اعتباری کنند و آنهایی که همیشه در دنیا حاکم بوده اند امروز سفارت خانه های خود را در نقاط مختلف جهان به حال آماده باش و یا تعطیلی درآورده اند.

 

وی افزود: امام راحل در پیام تاریخی خود به گورباچف بیان کرد که پناهنده و دست به دامان غرب نشوید زیرا آن ها هم به سرنوشت شما که فروپاشی می باشد گرفتار می شوند و امروز مشهود است که ابهت و قدرت غرب در حال فروپاشی و ورشکستگی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمن با اسلام خنثی و فردی کاری ندارد، نظیر آن چه که در برخی از کشورهای عربی در حال اجراست، آنها به دنبال نابودی اسلامی هستند که امام خمینی استنباط و استخراج کرد، اسلامی که برای تمام شئونات زندگی فردی و مسائل اجتماعی برنامه و دستور دارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: امروز در این تجمع اعلام می داریم که دشمنان در نهایت سستی و بیچارگی در صدد انتقام از تفکر اسلام هستند غافل از آنکه تمام این برنامه ها موجب رشد و شکوفایی اسلام در بین مردم جهان خواهد شد./967/پ202/ب

ارسال نظرات