۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۳۹۷
22 شهریور ماه؛

نخستین کنگره تجلیل از علمای شهرستان دلفان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنگره تجلیل از علمای شهرستان دلفان استان لرستان 22 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
تجليل

 

یوسف نوری زاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت تجلیل از علما و مفاخر کشور اظهار داشت: اولین کنگره ملی تجلیل از علمای شهرستان دلفان 22 شهریورماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در نورآباد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره اظهار داشت: کنگره ملی بزرگداشت علمای ربانی با هدف معرفی و شناساندن بزرگان مذهبی و علمای تأثیرگذار این شهرستان برگزار می‌شود.

 

نوری زاده به فراخوان مقاله جهت شرکت در این کنگره اشاره کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در کنگره علمای دلفان تا 15 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان ارسال کنند.

 

وی در ادامه افزود: پژوهشگران حوزه و دانشگاه می‌توانند مقالات خود در محورهای تأثیرگذاری روحانیت در آگاه‌سازی مردم، روحانیت و صلح و آشتی، نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، روحانیت استمرار بخش حرکت انبیا‌، روحانیت و علم و دانش، روحانیت و واکسیناسیون فرهنگی به دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند.

 

نوری زاده با بیان این که در این کنگره از مقام علمی و دینی10 شخصیت مذهبی برجسته این شهرستان تجلیل خواهد شد گفت: حجج اسلام فرج الله کاظمی، محمد علی حیدری، محمد ولی حیدری، حیدر رضوانی، محمد تقی جهانگیری، محمدرضا امیدیان، محمد کاظم کاظمی، سید فتح الله موسوی، حبیب جعفری، اسدالله روحانی و عظیم نوری از جمله علمایی هستند که در این همایش مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

 گفتنی است، این کنگره ملی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‌شود./9464/ت303/ب

ارسال نظرات