۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۰۶۴
آیت الله نورمفیدی:

وحدت و همدلی امت اسلامی تنها راه نابودی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی بر ضرورت تحکیم وحدت و همدلی میان امت اسلامی تاکید کرد و گفت: تنها راهی که می تواند کرامت و شرافت را برای پیامبر به همه عالم تامین کند، وحدت اسلامی است.
آيت الله نورمفيدي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مرکز استان با اشاره به این که عید فطر از ابعاد معنوی، سیاسی، و اجتماعی بسیار مهم است، گفت: عید فطر، عید شکر نعمت بزرگ حضور در میهمانی خدا است.


وی با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان و این عید بزرگ نعمت های بزرگ مادی و معنوی بیشماری وجود دارد، افزود: مردم باید بدانند که نعمات معنوی این عید بسیار بزرگتر از نعمت های مادی آن است.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ابعاد اجتماعی و سیاسی عید فطر گفت: در این روز همه مسلمانان در کنار هم به نماز می­ایستند و دست تعظیم در برابر پیغمبر اسلام بر سینه می گذارند و این خود باعث شرافت، پیامبر است و چه کسی حق دارد که به پیامبر توهین کند.
 
آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تحکیم وحدت و همدلی میان امت اسلامی تاکید کرد و گفت: تنها راهی که می تواند کرامت و شرافت را برای پیامبر به همه عالم تامین کند، وحدت اسلامی است مردم مسلمان جهان با وحدت خود، بارها آمریکا و استکبار جهانی را به وحشت انداختند.


وی ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای ورود به بهشت ایمان الهی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید در این یک ماه مقدمات ورود به بهشت جاویدان الهی را برای خود فراهم می کردیم.


آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود  به 31 مرداد سالروز هجوم نیروهای صهیونیستی به مسجد القصی و نامگذاری آن روز به نام روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت معنوی مساجد در جامعه اسلامی بیشتر بهره گرفته شود.


وی با بیان این که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران زمینه بهره گیری بیشتر از این پایگاه معنوی را فراهم کرده است، گفت: برنامه ریزی برای جذب نسل جوان در مساجد یک ضرورت مهم است که نیازمند برنامه ریزی مدون دارد./950/پ202/ب

ارسال نظرات