۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۶۰۵۹
در خطبه های عید فطر اهواز صورت گرفت؛

قدردانی آیت الله موسوی جزایری از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
آيت الله موسوي جزايري، خطبه هاي نماز عيد فطر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر که در مصلی مهدیه اهواز برگزار شد، با تبریک حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فطر اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر پاسخی بر ندای ملکوتی خمینی کبیر دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انکار بعد جهانی روز قدس از سوی مستکبران اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی نشان دهنده جهانی شدن اندیشه امام خمینی(ره) در میان ملت ها است.

امام جمعه اهواز به حادثه غم انگیز زلزله در شمال غرب کشور در ماه مبارک رمضان اشاره کرد افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما مؤمنان و خیران با کمک های خود، هموطنان شمال غرب را یاری کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به پرداخت فطریه در روز اول ماه شوال ابراز داشت: افرادی که موفق به اقامه نماز عید می شوند بهتر است، قبل از خواندن نماز عید، فطریه خود را پرداخت کنند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر افراد موفق به پرداخت فطریه قبل از نماز نشدند بهتر است بعد از نماز و یا در غیر این صورت تا قبل از نماز ظهر مقدار فطریه را پرداخت کنند.

وی با بیان این که قیمت فطریه برای هر نفر در استان خوزستان 1800 تومان می باشد خاطرنشان کرد: در هر منطقه مقدار فطریه متفاوت است و در استان خوزستان نیز نسبت به قیمت قوت غالب این میزان محاسبه شده است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات