۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۵۶۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

روز قدس تبلوری از عزم و اراده امت اسلامی در مقابله با سلطه گران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، گفت: روز قدس تبلوری از عزم و اراده امت اسلامی در مقابله با زورگویان عالم است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: حضور مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس پیام آور بیداری ملت ها است.

 

وی با بیان این که روز قدس، روز فریاد بر سر مستکبران جهان و صف آرایی جبهه حق علیه باطل است، افزود: آزادیخواهان و جهان اسلام در این روز فریاد آزادی بیت المقدس و همه سرزمین های اشغالی مسلمانان را سر خواهند داد و انزجار خود را نسبت به ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

  

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: در این روز، با عظمت نگاه و حضور مردم و امت اسلامی کاخ استکبار به لرزه در‌آمده و به یقین در آینده‌ای نزدیک شیشه عمر صهیونیسم نیز شکسته خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که در اوضاع کنونی و تشدید موضع‌گیری‌ها علیه امت اسلامی و شیعیان روز قدس می‌تواند نقطه عطفی در پایان بحران‌ها و غلبه بر شیطنت استکبار جهانی باشد، تاکید کرد: روز قدس می تواند فرصتی برای وحدت و یکپارچگی ملت های مسلمان در برابر صهیونیسم باشد.

  

حجت الاسلام نعمت الهی، روز قدس را تبلوری از عزم و اراده امت اسلامی در مقابله با زورگویان عالم دانست و گفت:‌ امام امام راحل با هوشمندی خود با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس همه را در بهت فرو برد و یک رستاخیز عظیم را در مقابله با صهیونیسم خبیث به وجود آورد.

  

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری این که یاوه‌گویان جهان با مطرح کردن موضوعات خلاف واقع سعی می‌کنند انقلاب اسلامی ایران را تحت فشار سیاسی و روانی قرار دهند، یادآور شد: همه اظهارات بی‌ثمر استکبار جهانی در این زمینه دروغی بیش نیست و نباید امت اسلامی از واهمه و ترس حمله استکبار جهانی به مرز خودباختگی رسیده و رمز مقاومت را از دست بدهد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: خیزش‌های اسلامی کشورهای عربی از دستاوردهای روز جهانی قدس است و ای کاش در کنار بیداری ملت ها دولت ها نیز بیدار شده و به حقیقت وجودی استکبار و صهیونیسم پی می بردند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هدیه‌ای ارزشمند برای مردم فلسطین و همه مسلمانان جهان است و این نامگذاری به معنای آن است که آزادی قدس در گرو وحدت مسلمانان جهان است.


وی با بیان این که تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، اظهار داشت: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار و تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر توطئه های دشمنان است.


حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این که حضور گسترده و حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اهداف ننگین دشمن را نقش برآب خواهد کرد، بیان داشت: موضوع فلسطین منحصر به بحث اشغال تنها سرزمین نیست بلکه این روز در واقع به عنوان نمادی از مقابله جهان اسلام با طرح های استکبار جهانی محسوب می شود.


وی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری و تاثیر گذار در روحیه مردم غیور فلسطین دانست و اضافه کرد: امروزه شاهد شکست ارتش مجهز صهیونیست ها و عجز آنها در مقابل نیروهای مقاومت و همچنین پیدایش انتفاضه و شکل‌گیری مقاومت واقعی و اسلامی در سرزمین‌های اشغالی هستیم./950/پ202/ع

ارسال نظرات