۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۹۱۵
رییس مؤسسه ندای فطرت:

چندین هزار گروه مطالعاتی «منجی» در آمریکا وجود دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قهرمانی با بیان این‌که چندین هزار گروه مطالعاتی «منجی» در آمریکا وجود دارد، گفت: در کارگردانی اکثر فیلم هایی که در هالیوود ساخته شده، مفهوم "منجی ولد نامشروع" القا می شود.
حجت الاسلام علي قهرماني، پژوهشگر حوزه فرهنگ

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی قهرمانی، پژوهشگر حوزه فرهنگ امروز در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه تبریز و در برنامه نقد سینمای هالیوود با موضوع مهدی(عج) و دجال رسانه ای با اشاره به فیلم نبرد تایتان ها اظهار داشت: در این فیلم تلاش بسیاری جهت همانندسازی شعایر مذهبی دین اسلام و فرهنگ مردم ایران انجام شده است تا اسلام  را محور و ایران را کانون شرارت نشان دهد.

حجت الاسلام قهرمانی در این برنامه با سیاسی خواندن فیلم نبرد تایتان ها اظهارتاسف کرد: متاسفانه صحنه های زیادی از این فیلم در ایران نمایش داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از کلیدواژه های مهم سینمای هالیوود مفهوم "منجی ولد نامشروع" است، افزود: در کارگردانی اکثر فیلم هایی که با موضوع "منجی" در هالیوود ساخته می شود این مفهوم طراحی شده القا می شود.

 

سردبیر مجله دانش پژوه ادامه داد: یکی از تزهای مهم این سینما، پست و از طبقه پایین نشان دادن منجی مورد نظر اسلام است که در مقابل، به القای منجی بودن کشورهای پیشرفته می پردازد.

 

رییس مؤسسه ندای فطرت با بیان اینکه امروزه شاهد اسلام خواهی در سراسر دنیا هستیم، ابراز داشت: متاسفانه در این بین برخی رسانه ها آگاهانه یا ناخودآگاهانه مروج تزهای غلط غربی و هالیوودی شده و اذهان عمومی ایرانیان را به سوی بی حیایی و شهوت رانی سوق می دهند.

 

عضو هیئت مؤسسین موسسه بهداشت معنوی، با معناگرا خواندن 50 درصد فیلم های هالیوود به تمسخر گرفتن شعایر اسلامی و امامان در قالب ساختن کلیپ های موبایل را از راهکارهای دیگر دین زدایی از سوی این سینما خواند و عنوان کرد: هالیوود به شدت در تلاش است تا این تفکر را در اذهان تزریق کند که حتی اگر منجی از شرق نیز باشد بدون کمک غربی ها راه به جایی نمی برد!

 

وی با بیان اینکه در کشور آمریکا چندین هزار گروه مطالعاتی درخصوص "منجی" وجود دارد، گفت: با وجودی ما مسلمانان اعتقاد راسخ به منجی بودن "حضرت صاحب الزمان، امام مهدی(عج)" داریم، اما گروه های مطالعاتی ما درخصوص منجی و مسئله ظهور درمقابل حجم حمله رسانه ای و مطالعاتی دشمنان بسیار کم است./935/202/ع

ارسال نظرات