۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۴۶۶

داوطلبان تدریس حوزه علمیه خواهران استان قم ارزیابی شدند

خبرگزاری رسا ـ ارزیابی داوطلبان تدریس در حوزه علمیه خواهران استان قم طی 6 روز در محل نمایندگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در امور واحدهای آموزشی قم و تابعه انجام شد.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام محمدمهدی طاهر کارشناس نمایندگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در امور واحدهای آموزشی قم و تابعه گفت: طی این ارزیابی صلاحیت 32 نفر از اساتید معرفی‌ شده از سوی مدارس علمیه شهرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران شهرهای کاشان و آران و بیدگل در کنار سایر مدارس علمیه خواهران استان قم مستقیما از طریق مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مدیریت می‌شوند افزود: در ارزیابی اخیر داوطلبان تدریس از شهرهای کاشان و آران و بیدگل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام طاهر تصریح کرد: علاوه بر این شهرها، بنا به درخواست مدیریت‌های استانی، برخی داوطلبان تدریس در استان‌های مرکزی، کرمان و مازندران نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این اساتید با گرایش‌های ادبیات عرب، تفسیر و علوم قرآنی، فلسفه و منطق، فقه و اصول و عقاید و کلام در ارزیابی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام طاهر اساتید ارزیاب این دوره را حجج اسلام نیازی، فروزان‌فر، محفوظی و ترابی برشمرد و گفت: نتایج ارزیابی داوطلبان تدریس پس از تایید نهایی مدیریت اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوهران به مدارس مسؤول ابلاغ خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات