۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۰۳۷
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

کوتاهی اصلاح طلبان در حقوق هسته ای به ضرر نظام تمام شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی گفت: کوتاه آمدن اصلاح طلبان در حقوق هسته ای نه تنها موجب رفع فشارهای غرب نشد، بلکه آمریکا در توهمی آشکار ایران اسلامی را به عنوان محور شرارت معرفی کرد.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، امروز در جمع تعدادی از مدیران و مسؤولان استان با اشاره به رفتار دوگانه غرب در قبال ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه اظهار داشت: غرب در شرایطی نگران نقض حقوق بشر در سوریه است، که هیچ واکنشی نسبت به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار و رفتار خشونت‌آمیز آل‌سعود در بحرین ندارد.

 

وی با بیان این‌که شعار حقوق بشر سرپوشی برای جنایت‌های ضدبشری غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: حقوق بشری که تنها در خدمت منافع ظالمان و مستکبران عالم باشد، منشور جنایتکاری غرب است، عالی‌ترین مفاهیم و مبانی حقوق بشر و کرامت انسانی در اسلام آمده است.

 

حجت الاسلام احمدی کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد و افزود: پرونده این نسل کشی در میانمار که سازمان عفو بین الملل به صورت رسمی از کشتار 20 هزار مسلمان خبر و گزارش داده است، هر چه زودتر باید در سازمان ملل گشوده شود.

 

وی سکوت شرم‌آور حکام دست‌نشاده و مدعی عرب منطقه در قبال کشتار مردم میانمار را مصداق انحراف آشکار اسلام در این ممالک دانست و گفت: نباید اجازه داد پرونده این فاجعه و کشتار بدون مجازات عاملان، در فضای سکوت و بی تفاوتی بسته شود.

 

امام جمعه هریس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشارهای روانی، سیاسی، اقتصادی و صنعتی غرب علیه ایران اسلامی اظهار داشت: ملت ایران در سایه تحریم‌ها به توفیقات بزرگی دست یافته، تحریم‌های جدید نیز از پیش شکست خورده است، چراکه ایران از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر این‌که نباید تجربه را دوباره تجربه کرد، تصریح کرد: کوتاه آمدن بر سر مواضع هسته ای راهکاری مناسبی نیست، این راهکار مدتی در دوره اصلاح طلبان اجرا شد اما دشمن نه تنها دست از دشمنی هایش برنداشت بلکه در توهمی آشکار ایران اسلامی را به عنوان محور شرارت معرفی کرد.

 

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با تاکید بر توجه مسؤولان به توصیه‌های عالمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: باید با تکیه بر استعدادها و خلاقیت ایرانی و همچنین بها دادن به جوانان نخبه و توکل و عنایت الهی، همچون 33 سال گذشته بر مشکلات فائق شویم.

 

وی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر انقلاب در جمع مسؤولان نظام خاطرنشان کرد: معظم‌له بر اقتصاد مقاومتی و اتخاذ تدابیر حکیمانه برای عبور از فشارها و تحریم ها تاکید داشته‌اند، چراکه ایران اسلامی توانمندتر و قوی تر از گذشته است و دشمنان هیچگاه تا این اندازه در ضعف نبوده اند./935/پ202/ب

ارسال نظرات