۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱
به زودی؛

کتاب های سیره و خاطرات شهدای روحانی خراسان به چاپ می رسد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر ایثارگران حوزه علمیه خراسان از تدوین و چاپ سری کتاب های سیره و خاطرات شهدای روحانی خراسان خبر داد.
کتاب

 

حجت الاسلام خیرآبادی، مسؤول دفتر ایثارگران حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: سری کتاب های سیره و خاطرات شهدای روحانی این استان به زودی به چاپ می رسد.

وی افزود: محتوای این کتاب ها حاصل تحقیقات میدانی و گفت و گو با جانبازان، ایثارگران و خانواده و بستگان و آشنایان شهدا است که با تعداد صفحات 200-150 چاپ می شود.

 

وی با بیان این که نخستین جلد این سری کتاب ها هم اکنون در دست چاپ است، در خصوص تعداد شهدا و ایثارگران روحانی اظهار داشت: به دلیل وسعت جغرافیایی خراسان بزرگ، نبودن مدارک کامل از شهدا و یا عدم تمایل برخی ایثارگران جهت شناسایی و تشکیل پرونده هنوز آمار دقیقی در دست نیست.

 

حجت الاسلام خیرآبادی خاطرنشان کرد: اردوی فرهنگی تفریحی «شکوه ایثار و فداکاری» همزمان با میلاد امام زمان(عج) به منظور تکریم مقام روحانیان ایثارگر با حضور حجت الاسلام صادقی سرایانی در محل اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شده است.

 

حضور حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن تهران

حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسوول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به افتتاح نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران در 24 تیرماه، از حضور این مرکز در نمایشگاه خبر داد وگفت: در این نمایشگاه، پایان نامه ها، مقالات و پژوهش های قرآنی، آثار هنری و تجسمی طلاب و روحانیان ارائه می شود.

 

وی همچنین، برگزاری دوره های ختم قرآن، مشاوره قرآن، عقاید و خانواده، نشست های خانواده قرآنی؛ الگوی جامعه اسلامی، مسابقات کتبی ترجمه و مفاهیم قرآن، مهد قرآن را از دیگر برنامه های حوزه خراسان در نمایشگاه قرآن تهران عنوان کرد.

 

 مسؤول دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یادآور شد: طلاب خواهر و برادر علاقه‎مند می توانند آثار خود را در قالب های مذکور تا 21 تیرماه به دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان واقع در دوربرگردان طبرسی حرم مطهر ارسال کنند./930/ت303/ب 

 

 

ارسال نظرات