۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۹۵۸
نماینده خبرگان رهبری:

نظام اسلامی ایران انحصارطلبی غرب را درهم شکسته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی موجب رفع معضل بیکاری و افزایش تولید ملی خواهد شد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در مراسم افتتاح کارخانه سبلان خودروی اردبیل اظهار داشت:‌ در شرایطی که استکبار جهانی با اهداف انحصاری و استعماری خود به دنبال وابستگی ملت‌ها به غرب است، تقویت زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی در سراسر کشور ضروری است.
وی انقلاب اسلامی ایران را طلوع نور آزادی، استقلال و تعالی در دوران سیاه کشور دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، پیشرفت صنعتی و اقتصادی، ارتقای سطح رفاه و معیشت مردم بوده است، اگر کاستی‌هایی را در این عرصه شاهد بودیم، بایستی مسؤولان پاسخگوی مردم باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی، عزت و استقلال واقعی ملت ایران را به ارمغان آورد، تصریح کرد: امروز نه‌تنها ایران اسلامی مسیر تعالی و پیشرفت را سپری می کند، بلکه با قطع دستان شوم استعمارگران، توانسته در بخش‌های مختلف خودکفا شده و وابستگی کشور به درآمد تک‌محصولی را کاهش دهد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر تحقق عملی شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی موجب رفع معضل بیکاری و افزایش تولید ملی خواهد شد، امروز نیازمند همبستگی و وحدت میان مردم و مسؤولان برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمنان هستیم.
امام جمعه اردبیل با تشریح دغدغه‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز شاهد بهانه‌تراشی غرب در راستای عدم بهره‌مندی ایران از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای هستیم، به دلیل آن است که دشکنان هیچ‌گاه نخواهند توانست قبول کنند که ملت مسلمان ایران با تکیه بر دانش بومی و داشته‌های خود انحصار غرب را شکسته و راهی نو پیش‌روی ملت‌های آزاده بگشاید.
وی هدف استکبار از تهدید و تحریم اقتصادی را سنجش اراده و بلوغ فکری ملت عاشورایی ایران دانست و افزود: ملت ایران درس‌آموخته مکتب عاشورا و مهدوی هستند و هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت و حاضر است با تمام تحریم‌ها و تهدیدها بله قربان‌گوی دشمنان نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر این‌که دشمنان به دنبال سوژه‌های تخریبی علیه نظام اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: نظامی که دارای پشتوانه عظیم مردمی بوده و همواره از رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری بهره‌مند بوده است، می تواند بدون اکتا به قدرت‌های شرق و غرب در حفظ استقلال و عزت ملی خود قدم بردارد.
وی در پایان خواستار راه‌اندازی شهرک سرمایه‌گذاری در استان اردبیل شد و اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران لازمه تحرک چرخه تولید،‌ اشتغال و اقتصاد است، از این‌رو مسؤولان بایستی برخی تنگ‌نظری‌ها را کنار گذاشته و با پرهیز از بروکراسی‌های اداری، بستر سرمایه‌گذاری در استان را بیش از گذشته فراهم کنند./935/پ202/ب
ارسال نظرات