۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۸۴۴
امام جمعه شیراز:

مسؤولان به جای بگومگوهای بی فایده، به فکر مهار تورم باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، سران قوا و مسؤولان را به عمل و اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و از آنان خواست به جای بگومگوهای بی فایده به فکر تولید،‌ اشتغال و رفع گرانی و تورم باشند.
حجت الاسلام و المسلمين ايماني حجت الاسلام والمسلمين ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه، مؤمنان را به پرهیز از گناه و رعایت تقوای الهی توصیه کرد و  آثار و برکات ایمان در زندگی فردی و اجتماعی را برشمرد.

خطیب جمعه شیراز در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تشریح مناسبت های مهم جامعه در هفته پیش رو و تبریک اعیاد شعبانیه، اجرای عدالت را ویژگی مهم عصر ظهور دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و نمی توان مدعی شد که گناه زیاد شود تا حضرت مهدی (عج) ظهور کند.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، به بیان ویژگی های دوره جوانی پرداخت و گفت: جوان برابر با شادابی و تحول است، اکثر انقلاب های جهانی توسط جوانان اتفاق افتاده است.
 
وی افزود: در دوران جوانی باید کاری برای خود کرد که در دوران پیری ضمانتی در اجرای آن نیست؛ انقلاب اسلامی نیز نتیجه اموری است که امام در دوران جوانی انجام داده است.

آیت الله ایمانی به جوانان ایرانی توصیه کرد در دوران جوانی گرد گناه نروند و تقوا پیشه کنند تا در دوران میانسالی و کهنسالی با مشکلی مواجه نگردند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که تحصیل، تهذیب و ورزش را از عموم جوانان ایران اسلامی مطالبه دارند توجه و عمل کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به هفته قوه قضاییه و دیدار سران قوا با رهبر انقلاب اسلامی، یادورشد: رهبر معظم انقلاب سران قوا را به خویشتن داری و اتحاد و همدلی فراخواندند. دراین شرایط همه مسؤولان باید یک حرف و سخن داشته باشند و بگو مگو را کنار بگذارند تا حواشی کاسته شود.
 
وی افزود: مردم گرفتارند بیایید تولید و اشتغال را توسعه و گرانی را مهار نمایید و از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنید. امیدواریم همه قوا در مقابل دشمن یک صدا داشته باشند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تاسف از گرفتار شدن برخی از جوانان در دام اعتیاد، از مسؤولان و عموم مردم و خانواده ها خواست مراقبت لازم را در این  ارتباط صورت دهند و جوانان را از ورود به میادین گناه و ناهنجاری های اجتماعی رهایی بخشند./904/پ203/ج
ارسال نظرات