۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۴۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

برخورد صحیح با مفاسد اقتصادی موجب اطمینان مردم به دستگاه قضایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که قوه قضاییه به صورت جدی پرونده‌های فساد مالی را بررسی و بدون ملاحظه با متخلفان برخورد کند، گفت: قوه قضاییه تحت تأثیر فشارهای افراد، جناح‌ها و حزب‌ها قرار نگیرد.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 2/ محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هفته قوه قضاییه، عنوان کرد: قوه قضاییه تلاش های فراوانی برای بهبود وضعیت امور انجام داده، اما هر چه در این راستا صورت گیرد باز هم کم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کار جدی، کارشناسانه و همراه با عدالت را از ویژگی‌های اصلی قوه قضاییه در برخورد با مفاسد ذکر کرد و گفت: رعایت این موارد قوه قضاییه را در انجام امور محوله موفق خواهد کرد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: اگر خللی در این اصول اساسی ایجاد شود دشمنان و مفسدان احساس امنیت کرده و در پی توسعه اقدامات خود بر می‌آیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی پشتوانه قوی علمی را از دیگر نیازهای قوه قضاییه در مواجهه با جرایم خواند و افزود: سرعت در کارها و پروند‌ها از دیگر نیازهای قوه قضاییه است، اگر مجرمان بدانند با دست درازی به اموال مردم و تعرض به ارزش‌های اسلامی قوه قضاییه سریع با آنها برخود می‌کند مطمئناً شاهد کم شدن جرایم در سطح جامعه خواهیم بود.

وی ورود جدی قوه قضاییه در پرونده‌ها به ویژه پرونده فسادهای مالی را خواستار شد و تصریح کرد: از قوه قضاییه می‌خواهیم همان‌گونه که ریاست آن اعلام کرده‌اند، در همه پرونده‌ها به صورت جدی و بدون ملاحظه با متخلفان برخورد کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: قوه قضاییه تحت تأثیر فشارهای افراد، جناح‌ها و حزب‌ها قرار نگیرد و حکم قاطع اسلامی در رابطه با این پرونده‌ها را با کمال دقت، عدالت و سرعت اعلام کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی اجرای عدالت اسلامی را خواسته تمامی مردم از مسؤولان قوه قضایه دانست و ابراز کرد: اقدام صحیح قوه قضاییه موجب اطمینان مردم به نظام اسلامی و دستگاه قضایی خواهد شد./927/ت302/ج
ارسال نظرات