۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۰۳۴۱
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

مشکلات مردم با همت مسوولان و رهنمودهای مرجعیت حل می شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم عموما اصولگرا، ولایتمدار، انقلابی و با سطح تخصص بالا هستند ابراز امیدواری کرد مشکلاتی که گریبانگیر مردم شده با رهنمودهای مرجعیت حل شود.
محمد رضا باهنر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضا شورای مرکزی جامعه مهندسین با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه 20 سال از تاسیس این تشکل می‌گذرد گفت: بعد از پایان بافتن کار حزب جمهوری اسلامی ایران فعالیت جامعه اسلامی مهندسین شروع شد.

رییس جامعه اسلامی مهندسین به تبیین اهداف و عملکرد این تشکل پرداخت و ابراز کرد: جامعه مهندسین در فعالیت‌ها و تلاش‌های سیاسی چراغ راهنمای خود را ولایت فقیه قرار داده است و در زمان امام راحل و پس از ایشان در زمان رهبر معظم انقلاب این مسیر ادامه دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جامعه اسلامی مهندسین از ابتدا با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و انقلابی و در مسیر روحانیت و مرجعیت گام برداشته است.

باهنر با بیان اینکه جامعه مهندسین در سایه روحانیت اصیل و انقلابی جامعه مدرسین و روحانیت مبارز حرکت خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در همه ادوار مجلس حضوری موثر داشته و اعضای جامعه به عنوان نمایندگان مجلس به خدمتگزاری مشغول شده‌اند.

رییس جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: در همه فراز و نشیب های انقلاب اسلامی افراط و تفریط ها، فتنه ها و انحراف ها مشی جامعه مهندسین همان مشی ولایت فقیه است و سعی کرده ایم در این راه ثابت قدم باشیم.

باهنر به برگزاری انتخابات مجلس پس از فتنه سال 88 اشاره و ابراز داشت: در این انتخابات که به فضل خدا و یاری مردم با شکوه خاصی برگزار شد و مجلسی اصولگرا به وجود آمد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در دوران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس نهم عموما اصولگرا، ولایتمدار، انقلابی و با سطح تخصص بالا هستند و امیدواریم اقدامات مهم و موثری در مجلس انجام شود.

باهنر در پایان ابراز کرد: امیدواریم مشکلاتی که گریبانگیر مردم شده و بخشی از آن بر دوش ما است بتوانیم با رهنمودهای مرجعیت و حل کنیم و در راستای خدمتگذاری به مردم گام برداریم./927/پ202/ع

ارسال نظرات