۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۹۷۳۷
آیت الله موسوی جزایری:

وجود مساجد فعال کاهش‌دهنده آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز با تأکید بر اهمیت ساخت و ساز مساجد و فعال بودن آنها در زمینۀ تربیت مردم به خصوص جوانان و نوجوانان بیان داشت: باید با همت مضاعف آگاهی خود را حفظ، نقش دشمن را خنثی و در برابر تهاجم های دشمنان اسلام سنگری برای خودمان بسازیم.
آيت الله موسوي جزايري - امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در مراسم کلنگ زنی ساخت مسجد اهل بیت(ع) در کیانپارس اهواز بر لزوم وجود و افزایش فعالیت های مساجد در جهت رفع انحرافات و معضلات مربوط به جوانان تأکید کرد.

وی با بیان این که منطقه های که دارای فسادهای اخلاقی، اعتیاد، انحراف سیاسی و انواع مسائل منفی است به دلیل نبود مسجد فعال در آن مکان است، گفت: هر جا که شاهد مسجدی فعال و زنده‌تر هستیم به همان نسبت نیز آن منطقه دارای کم‌ترین انحراف ها است.

وی با اشاره به فعالیت های فرقه ضاله در برابر اعتقادات جوانان بیان داشت: القای شبهات و تخریب مبانی اعتقادی جوانان توسط رسانه‌های فرقه ضاله وهابیت با بودجه‌های کلان برای از بین بردن اعتقادات جوانان است تا از راه فساد و تخریب به اهداف ضاله خود برسند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش با تأکید بر اهمیت ساخت و ساز مساجد و فعال بودن آنها در زمینۀ تربیت مردم به خصوص جوانان و نوجوانان بیان داشت: باید با همت مضاعف آگاهی خود را حفظ، نقش دشمن را خنثی و در برابر تهاجم های دشمنان اسلام سنگری برای خودمان بسازیم.

یادآوری می شود، حجت الاسلام بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، بلادیان، رییس ستاد اقامه نماز خوزستان و منصور کتانباف، شهردار اهواز از مسؤولان حاضر در این برنامه بودند./9463/پ203/س



ارسال نظرات