۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۶۴۳
آیت الله نورمفیدی:

خیران فرهنگ فداکاری و ایمان را در جامعه ترویج می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خیران را پرچمداران امور خیرخواهانه و روح فداکاری در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: حرکتی که خیران مدرسه‎ساز انجام می دهند یک عبادت است که باید بیشتر در جامعه ترویج شود.
آيت الله نورمفيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که در گرگان برگزار شد ساخت مسجد و بیمارستان از سوی خیران را اقدامی خداپسندانه دانست و گفت: این گونه اقدامات از خیر دنیوی و اخروی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که عمل صالح انسان را به جایگاه رفیعی خواهند رساند افزود: خدمت به مردم و جامعه دینی یک ارزش است که از پاداش بالایی نیز برخوردار است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خیرین را پرچمداران امور خیرخواهانه و روح فداکاری در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: حرکتی که خیرین مدرسه ساز انجام می دهند یک عبادت است که باید بیشتر در جامعه ترویج شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خداوند در قرآن کریم 252 بار عنوان ای کسانی که ایمان آورده اید و عمل صالح انجام داده اید را یادآور شده است، گفت: خیران، نزد خداوند محبوب و مقرب هستند.

وی با بیان این که کاری که در مسیر الهی و برای جلب رضایت خداوند نباشد ارزش و اعتبار ندارد، خاطرنشان کرد: عزت انسان به دست خداوند است که این عزت امروز به خیّران اعطا شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: سرمایه عمر سرمایه‎ای ارزشمند برای انسان است که لحظه به لحظه خرج می‎شود که باید بازدهی داشته باشد و این مسأله‎ای روشن است که نیاز به دلیل و برهان ندارد.

آیت الله نورمفیدی بیان داشت: بعضی انسان‎ها سرمایه عمر خویش را می‎دهند و مال به دست می‎آورند و برخی قدرت و مقام کسب می‎کنند که حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه می‎فرماید رنجی بالاتر از این وجود ندارد که فردی یک عمر زحمت بکشد، مال و مقام به دست آورد و خودش نیز نتواند از آن استفاده کند./950/پ203/ب

ارسال نظرات